خبرهای داغ:

محکومیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی اهانت به سردار شهید همدانی

شاهرود_ ریاست و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، کانون بسیج جامعه پزشکی و بسیج کارکنان این دانش بیانیه‌ای در محکومیت اهانت به سردار شهید همدانی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۱۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

محکومیت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی اهانت به سردار شهید همدانیبه گزارش خبرنگار بسیج، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در محکومیت اهانت به سردار شهید مدافع حرم حسین همدانی بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه که ریاست و مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آن را صادر کردند آماده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف، آیه ۸)
آنان تصمیم دارند که نور خدا را با دهان‌های (سخنان و افتراهاى) خود خاموش کنند، در حالى که خداوند کامل کننده نور خویش است، هرچند کافران ناخشنود باشند.
سال‌ها مجاهدت شبانه‌روزی؛ مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، رشادت‌های مخلصانه در دفاع مقدس، بصیرت در دشمن‌شناسی و مقابله با فتنه ۸۸ و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع)، شهید حسین همدانی را به حبیب بن مظاهر انقلاب اسلامی تبدیل کرده است. سرداری که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان خود را نثار کرد و به آرزوی خود رسید و عاقبت بخیر گردید.
اخیراً نگارش بیانه‌ای توهین‌آمیز و پر از تناقض و ابهام از سوی یکی از سران فتنه که سال هاست خود را ملعبه دست بدخواهان نظام کرده به راستی قلب هر انسان مومن و آزاده‌ای را به درد آورده است.
به نظر می‌رسد انزوا، پریشان‌حالی و درماندگی، حیات سیاسی او و هوادارانش را چنان به بن‌بست کشانده که انتحار گونه و با اهانت به مقدسات سعی در جلب توجه دارند.
این بیانیه نفرت‌انگیز نشان می‌دهد نویسندگانش چقدر از مردم دورند، وگرنه مردم در بدرقه حاج قاسم نشان داده‌اند که تا چه حد برای مدافعان حرم احترام قائلند.
این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای این فتنه گر، آزمون بسیار بزرگی را پیش پای برخی چهره‌های سیاسی قرار می‌دهد و عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، خط بطلانی بر صداقت گفتار آن‌ها خواهد بود.
جامعه بصیر دانشگاهی همچون سایر اقشار مومن و ولایت مدار ایران اسلامی، با محکوم کردن سخنان سخیف و بی‌ادبانه این عنصر فتنه گر، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و پاسداشت مقام رفیع شهدای مدافع حرم به ویژه حبیب دل‌ها سردار حاج حسین همدانی، از مسئولین نظام تقاضا داریم با هتاکی این عنصر فتنه‌گر برخورد قانونی صورت پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها