خبرهای داغ:
سلیمانی با بیان این که پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه ۲ مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند، گفت: برنامه ریزی جمعیت هلال احمر خوزستان در ارایه خدمت به زائران اربعین قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۳۵
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

«یعقوب سلیمانی» دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به همراه سرهنگ پاسدار «جانمحمد زلقی» فرمانده قرارگاه مشترک جنوب راهیان نور، «امیرعباس نجفی» معاونت امداد و نجات هلال احمر خوزستان و جمعی از مسوولان شهرستان دشت آزادگان، از محل استقرار تیم‎‌های امدادرسان به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه و پایگاه‌های امدادی موقت وثابت مستقر در منطقه دهلاویه دیدن کرد.

وی در این بازدید بر خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی از حیث خدمات امداد و نجات با برپایی قرارگاه امداد و نجات در مسیر و محوطه پایانه ها تاکید کرد.

سلیمانی با بیان این که پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه ۲ مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند، افزود: برنامه ریزی جمعیت هلال احمر خوزستان در ارایه خدمت به زائران اربعین قابل تقدیر است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: اربعین از مهمترین رویدادهایی است که در طول سال و به خصوص در این ایام صورت می گیرد و کار و تلاش در جهت خدمت رسانی به زائران حسینی افتخاری بزرگ است که مردم و مسئولین خوزستان از آن بهره مندند و مثل همیشه نیز سربلند از این میزبانی ها بیرون آمده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها