خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: پاسدار و خبرنگار هر دو با تبعیت از مکتب زینبی و حسینی، نگهبان ارزش های متعالی انسانی و مروج فرهنگ حسینی و اسلامی هستند و اگر پاسداران حافظ مرزهای جغرافیایی و امنیت میهن اسلامی هستند خبرنگاران نیز با قلم خود بعنوان سلاحی قوی، پاسدار اندیشه اسلامی و مرزهای فکری و فرهنگی کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۵۶
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد.

در این دیدار سرهنگ طاهرخانی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه خبرگزاری بسیج در انتشار اخبار سپاه و بسیج و انتقال مفاهیم انقلابی و فرهنگ اسلامی در عرصه های مختلف بیان کرد: الگوی خبرنگاران در بیان واقعیات، حضرت زینب(س) بعنوان پیام رسان نهضت عاشوراست.

وی گفت: کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود و این جمله مفهومی بسیار عمیق در بیان رسالت سنگین بانویی دارد که جز زیبایی در عصر عاشورا هیچ ندید و بعنوان روشنگر و پیام آور نهضتی بزرگ توانست رسالت برادر خود را به خوبی به انجام رساند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دومین نقش حضرت زینب(س) پس از واقعه عاشورا، انتقال فرهنگ عاشورا و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا بود. 

سرهنگ طاهرخانی ضمن اشاره به وجه اشتراک رسالت خبرنگاری و پاسداری عنوان کرد: پاسدار و خبرنگار هر دو با تبعیت از مکتب زینبی و حسینی، نگهبان ارزش های متعالی انسانی و مروج فرهنگ حسینی و اسلامی هستند و اگر پاسداران، با تفنگ خود حافظ مرزهای جغرافیایی و امنیت میهن اسلامی هستند خبرنگاران نیز با قلم خود بعنوان سلاحی قوی، پاسدار اندیشه اسلامی و مرزهای فکری و فرهنگی کشور هستند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها