خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

ثبت تخلف صنفی ۸۴۴ واحد نانوایی در استان قزوین 

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۴۴ واحد نانوایی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون تخلف صنفی داشته‌ و به تعزیرات معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۱۲۶۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

قزوین_ داوود نایب فرجی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر بیان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در نزد محاکم قضایی برای این تعداد واحد نانوایی ۱۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان بوده است.
وی اضافه کرد: در همین مدت ۷ هزار و ۷۴۸ مورد از واحد های نانوایی در استان قزوین بازرسی به عمل آمده که منجر به پلمپ ۳۰ واحد نانوایی شامل سنگک،  بربری، لواش و تافتان شده است.
به گفته نایب فرجی تخلفات موجود در واحدهای نانوایی شامل گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، قاچاق و عرضه خارج شبکه بوده است که از سوی بازرسان جهاد کشاورزی شناسایی شده‌اند.
این مسؤول در ادامه به وضعیت تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۶۶ واحد نانوایی در استان قزوین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و تنها ۵۸ واحد تا اتمام تمامی این واحدها باقی مانده است.
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: فوت متصدی واحد نانوایی و مسائل حقوقی در حصر وراثت مالکان از جمله موانع موجود در واحدهای باقی مانده برای تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است.
نایب فرجی یادآور شد: با نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند علاوه بر افزایش اشرافیت و رصد فعالیت‌های نانوایی، میزان برخی از تخلفات نیز در آن‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار