خبرهای داغ:
دادستان شهرستان شوش از دستگیری ۱۴۰ قبصه سلاح جنگی و دستگیری دو نفر قاچاقچی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۳۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

سجاد اسدی مهر دادستان شهرستان شوش دانیال(ع) در گفت وگو با خبرنگار بسیج در شوش در خصوص انهدام یک باند قاچاق سلاح اظهار کرد: طی یک عملیاتی غافلگیرانه تعداد ۱۳۸ قبصه سلاح کلت کمری - یک قبضه سمینوف و یک قبضه دو لول شکاری کشف و ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر شد که کشف این حجم از سلاح بصورت یکجا تاکنون بی سابقه بوده است.

وی در خصوص جزئیات این عملیات گفت: طبق اطلاعات کسب شده از منابع خبری و رصدهای اطلاعاتی باندهای قاچاق سلاح توسط پلیس امنیت استان متوجه ورود یک محموله سلاح به استان شدیم.

دادستان شهرستان شوش در ادامه بیان کرد: از آنجا که اطلاع پیدا کردیم محموله در شهرستان شوش قرار است انبار شود لذا تا ورود محموله به شهرستان، دستورات لازم صادر شد.

اسدی مهر همچنین افزود: امروز با همکاری پلیس امنیت استان و فرماندهی انتظامی شهرستان مخفیگاه آنها که مواقع در شهرک دانیال بود شناسایی شد و طی یک عملیات غافلگیرانه بدون هیچ گونه تلفاتی منهدم شدند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: امنیت جان، مال و روان مردم جزء خط قرمزهای دستگاه قضا است و هر کس بخواهد خللی در آن ایجاد کند قاطع و بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای با آنها مطابق قانون برخورد می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها