سه خط پدافندی برای حل مشکل آب شرب شهرکرد در حال اجرا است

غلامعلی حیدری با اشاره به تلاش مسئولین برای حل مشکل آب شرب در چهارمحال و بختیاری، گفت: سه خط پدافندی برای حل مشکل آب شرب شهرکرد در استان در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری شامگاه ۲۴ مردادماه در حاشیه بازدید از پروژه خط پدافندی تامین آب شرب شهرکرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چشمه کوهرنگ به‌علت کدورت و گل‌آلودی از مدار خارج شد، اظهار کرد: این اتفاق نادر بود و تامین آب شرب نیمی از جمعیت شهر شهرکرد دچار مشکل شد، حل مشکل آب از عالی‌ترین سطوح پیگیری شد و شاهد حضور وزیر نیرو در استان بودیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: معاون وزیر نیرو و تیم‌های تخصصی از استان‌های مختلف کشور برای حل مشکل آب شرب در استان از یک هفته گذشته حضور دارند، راهکارهای مختلفی بررسی و اجرای سه خط پدافندی به‌سرعت بررسی و مطالعه شد.

وی بیان کرد: خط پدافندی اول از شهرستان سامان اجر شد که تصفیه‌خانه سامان علاوه بر تامین آب شرب شهروندان این شهرستان، ۱۳۰ لیتر به خط پدافندی اول برای تامین آب شرب در شهرکرد کمک می‌کند، همچنین خط پدافند از طرح عمان سامان است که کشاورزان در این رابطه همکاری لازم را داشتند و تیم‌ها شبانه‌روزی در حال کار هستند تا فردا خط پدافند وارد مدار خواهد شد.

حیدری در خصوص خط پدافندی فدک، خاطرنشان کرد: این خط با سه شیفت در حال اجرا است و امیدواریم این خطوط در کوتاه‌ترین زمان وارد مدار شود و مشکل آب شرب شهروندان شهرکردی را حل کند.

استاندار با تاکید بر اینکه اینکه امکان دارد آب چشمه کوهرنگ به‌علت رانش گل‌آلود شده باشد، گفت: این مسئله باید توسط کارشناسان بررسی شود، تامین آب پایدار یکی از وعده‌های بنده بود، امسال پروژه آبرسانی نیمی از جمعیت استان به ثمر می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار