در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آمده است
تبریز- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای 26 مرداد؛ سالروز بازگشت آزادگان به کشورمان را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۴۵۱۴۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛


26 مرداد سال 1369، ميهن اسلامي شاهد بازگشت آزادگان سرافرازي بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژيم بعث عراق، قدم به خاک پاک ميهن اسلامي خود گذاشتند.
در اين روز، شکيبايي مادران، پدران، همسران و فرزندان اين آزاد مردان به بار نشست و سال هاي نگراني و شوق ديدار به پايان رسيد و وعده الهي تحقق يافت: «و بشر الصابرين».
آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سيره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگي انقلابي و حماسه ساز حضرت زينب (س) که اسوه صبر و پايداري بود، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح نمودند و با مقاومت و پايمردی و صبر و ايمان طعم تلخ شكست و ناكامی را بر دشمنان و حقارت و سرافكندگی را بر متجاوزان اين مرز و بوم چشاندند؛ درسی كه نبايد هيچگاه از ياد مستكبران جهانی و حاميان آنان به ويژه آمريكای جنايتكار برود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمام شهدای والا مقام بویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به ميهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، كليه ايثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ايران اسلامی تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات تمام خدمتگزاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

ارسال نظرات