خبرهای داغ:
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خبر داد
همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از اجرای دومین دوره طرح «مهر، بانی مهر» با هدف اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی بین اعضا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه دومین دوره طرح «مهر، بانی مهر» در جمعیت هلال احمر شهرستان همدان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این برنامه با هدف اشاعه فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی بین اعضا و تقویت روحیه کارگروهی و پویایی اعضا اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌وران این برنامه دانش‌آموزان کم برخوردار مدارس سراسر کشور است، گفت: کیف کمک‌های اولیه و بسته‌های لوازم التحریر شامل دفتر، خودکار و ... برای مدارس محروم و بازی‌های رومیزی، بازی‌های فکری و لوازم ورزشی ساده به دانش‌آموزان محروم اهدا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با تأکید بر اینکه این کمک‌ها از طریق خیرین و... جمع‌آوری می‌شود، ابراز کرد: لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان مدارس محروم در ابتدای سال تحصیلی جدید فراهم می‌شود.

وی افزود: این طرح از ۲۸ تیرماه تا ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود و بسته‌ها در اختیار افرادی قرار داده می‌شود که توسط کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و... تحت پوشش نباشند.

مطلبی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با رعایت کرامت انسانی دانش‌آموزان و با هماهنگی عوامل مدرسه به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات