مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:
مسوول حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: به جاماندگان از قافله شهادت، ایثاگران و رزمندگان و آزادگان غیوری هستند که هنوز هم بدون هیچ واهمه ای سلاح ایمان را در دست گرفته و در بین آحاد مردم روشنگری و امیدآفرینی می کنند.
کد خبر: ۹۴۵۱۵۳۶
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان روز سه شنبه در آستانه 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج افزود: آزادگان و رزمندگان اسلام در لبیک به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی به جهاد تبیین و جهاد روایت در بین مردم می پردازند.
وی بیان داشت: طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب آزادگان ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی هستند که در دفاع از مرزهای جغرافیایی جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم اسلام کردند.
مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان اظهارداشت: شهادت فقط قربانی شدن در جنگ نیست و رزمندگان و آزادگان ما به خوبی از مرزهای عقیده، اخلاق، دین و مرزهای فرهنگ و هویت شان دفاع کرده و نام نیکی از خود به یادگار گذاشتند.
سرهنگ پاسدار آرمندیان همچنین طبق سخن رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) که فرمودند «اگر اسرا برگشتند و من در میان شما نبودم سلام مرا به آن ها برسانید و بگویید که خمینی(ره) در فکرتان بود»، ابرازداشت: سازمان بسیج پیشکسوتان و سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به رسم گرامیداشت از مقام شامخ آزادگان که سال ها در بند رژیم بعث عراق بودند، افتخار تجلیل از این قشر در سالروز ورود شان را دارد.

ارسال نظرات