مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دشتستان:
پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان به مناسبت سالروز ورود غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۶
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام ابوذر شاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با صدور پیامی، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۲۶ مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه دلیر مردانی است که پس از تحمل سال‌های مشقت بار اسارت قدم به خاک پاک سرزمین عزیزمان گذاشتند و فرصتی ارزنده برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های والایی است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری " صبر و استقامت ایشان به اسلام آبرو بخشید ".
اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آن‌ها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. حضرت امام خمینی (ره)
سلام و ثنای حق بر رفعت نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر صفحه ایستادگی و صبوری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ حک نمودند.
بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹، جلوه‌ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام، انقلاب و آرمان‌های ایران اسلامی تا پای جان ایستادند.
آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند، سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس داشتند و جمعی مخلص، مقاوم، اهل ایثار و فداکاری و صاحب دل‌هایی خسته بودند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند، چون از قید نفس و نفسانیات رهایی پیدا کرده بودند.‌ای آزادگان، تاریخ هیچ گاه شما را که درس مقاومت و ایستادگی و آزادگی به جهان داده اید فراموش نخواهد کرد. شما از جان مایه گذاشتید و امروز ما تنها می‌توانیم قطره‌ای باشیم در برابر دریای صفا و صلابت و استواری شما.‌ای راست قامتان پیروز که «استواری» شرمنده شماست و «صبر» درس استقامت را از شما آموخت،‌ای کسانی که عطر‌های بهشتی در پیراهن دارید و عشق در ضمیر خود می‌پرورید و‌ای کسانی که شهادت را به چشم تجربه کردید و شهیدی زنده از مجموعه شهدای همیشه جاوید انقلابید.
آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می‌توانند بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند.
امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه‌های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل بیت (ع) در میان کینه توزی دشمنان، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند، از امنیت و آرامش بی نظیری برخوردار است.
اینجانب با تاسی از آیه شریفه " رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ "، ضمن تبریک این روز عزیز به همه آزادگان سرافراز و خانواده هاشان، از خداوند منان مسئلت می‌نمایم آلام و رنج‌های دوران اسارت و روز‌های مشقت بار چشم انتظاری خانواده گرانقدرشان را ذخیره آخرت قرار داده و به پاس تلاش و سعی بی‌دریغ این عزیزان در به ثمر نشستن درخت تنومند انقلاب اسلامی و استمرار بخشیدن به این تلاش‌ها پس از گذشت سال‌های جنگ تحمیلی تا به امروز تشکر و قدردانی می‌نمایم، امید که در مسیر رضای الهی و خدمت به خلق همچون گذشته موفق و منصور باشید.

                                    ابوذر شاد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها