خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در حاشیه بازدید از پروژه های اوقاف استان؛
حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف، از دو اراضی موقوفه در حوزه مسکن و توسعه شهری استان قزوین بازدید شد و تصمیمات نهایی پس از مشاوره های کارشناسی اتخاذ و اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۸

قزوین_ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر معاون بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور به همراه معاون وزیر مسکن و شهرسازی به استان قزوین و بازدید میدانی از پروژه های مشترک فی مابین بیان کرد: بازدید از پروژه های اقتصادی اوقاف استان شامل پروژه دامداری رومن فرانسوی از محل موقوفات در شهرستان آبیک که در حال راه اندازی است، یکی از اهداف این سفر بود.

وی گفت: همچنین از دو پروژه تجاری مسکونی که در شهر محمدیه و شهر قزوین در حال ساخت و ساز است بازدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: همچنین با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی از دو اراضی موقوفه در حوزه مسکن و توسعه شهری استان قزوین موثر می باشد، بازدید شد و تصمیمات خوبی در این خصوص گرفته شد که تصمیمات اصلی پس از مشاوره های کارشناسی اتخاذ خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی در پایان عنوان کرد: در ادامه از مجموعه ای بازدید به عمل آمد که یک پروژه اقتصادی ویژه ای را در استان بتوانیم رقم بزنیم و لازمه این امر این است که پس از مشخص شدن امورات و تصمیمات کلی و تعیین مشاور طرح و طراحی پروژه ها، قابلیت اطلاع رسانی خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها