خبرهای داغ:
سردار افروزی عنوان کرد: تلاش ما این است که رسالت عاشورا را به جهان برسانیم و چه دستگاهی قویتر از رسانه که بتواند با قلم و تولید محتوا به زیبایی این رسالت مهم را به سر منزل مقصود برساند و بی شک شما خبرنگاران در این مسیر، پاسدار انقلاب از ارزش های فرهنگی و اجتماعی کشور هستید.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰

قروین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین،  به همراه حجت الاسلام حسین مومن مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و هیات همراه به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کردند.
سردار افروزی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش خبرگزاری بسیج در انتشار اخبار سپاه و بسیج استان بیان کرد: روز خبرنگار امسال همزمان با عاشورای حسینی بود که این همزمانی می تواند گویای این مطلب بسیار مهم باشد که رسالت زینبی پس از واقعه عاشورا، امروز برعهده خبرنگاران متعهد و انقلابی و دانش آموخته مکتب حسینی و زینبی است.
وی گفت: رسالتی که حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا برعهده داشت رساندن پیام اصلی عاشورا به همه انسانهای آزاده در جهان است و این رسالت با همان محتوا و به اشکال متفاوت دیری امروز بر عهده خبرنگارانی است که دغدغه دین و انقلاب دارند.
سردار افروزی اظهار کرد: امروز مجموعه ای که می تواند این رسالت بزرگ را به جهان و آزادیخواهان جهان برسانند، رسانه است. همچنان که در جنگ ترکیبی مهمترین و قویترین ابزار دشمن، ابزار رسانه است که بی هیچ مقابله ای نقش مهمی در انتقال ضدفرهنگی هوایی دارد که در اتاق فکر دشمن ایجاد شده است.
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: کسانی که بعنوان خبرنگار در این مسیر تلاش می کنند قطعا مورد توجه ائمه معصومین به ویژه حضرت زینب(س) قرار خواهند گرفت چرا که تلاش ما این است که رسالت عاشورا را به جهان برسانیم و چه دستگاهی قویتر از رسانه که بتواند با قلم و تولید محتوا به زیبایی این رسالت مهم را به سر منزل مقصود برساند و بی شک شما خبرنگاران، پاسدار انقلاب از ارزش های فرهنگی و اجتماعی کشور هستید.
سردار افروزی در پایان گفت: نگاه ما به بسیج گسترده است و در رسانه نیز هر کسی که بتواند مکتب و سیره ائمه به ویژه نهضت عاشورا را بیان کند اقدام حسینی و زینبی کرده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها