خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: موضوع پرداخت نقش نیروهای جهادی از استان قزوین آغاز و تبیین و ترویج شد و در دیداری در که ریاست جمهوری با دست اندرکاران داشتند به استفاده از نیروهای جهادی تاکید جدی داشتند چرا که هر چه کار مردمی تر باشد ماندگارتر و اثرگذار است.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۴۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد اربعین استان به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی و امداد رسان در
سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.
اعلایی در این جلسه بیان کرد: اربعین و راهپیمایی اربعین یک واقعه تمدن ساز است که قطعا در آتیه تشیع نقش آفرین خواهد بود.
وی گفت: نقش آفرینی شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم در به ثمر رساندن این واقعه فرهنگی بزرگ بر هیچ کس پوشیده نیست و سه ای مدافع حرم نقش بسیار مهمی در ایجاد. این واقعه فرهنگی دارند
استاندار قزوین اظهار کرد: با استفاده از تجارب پیشین و برنامه ریزی هایی که انجام می شود برنامه خوبی در مورد واقعه تمدن ساز اربعین خواهیم داشت و لذا از همه متولیان و دست اندرکاران تشکر ویژه داریم.
اعلایی عنوان کرد: موضوع پرداخت نقش نیروهای جهادی از استان قزوین آغاز و تبیین و ترویج شد و در دیداری در که ریاست جمهوری با دست اندرکاران داشتند به استفاده از نیروهای جهادی تاکید جدی داشتند چرا که هر چه کار مردمی تر باشد ماندگارتر و اثرگذار است.
وی افزود: لذا درخواست ما این است رنگ و بوی فعالیت گروه های مردمی باید بیشتر باشد و رسما از امروز روند اجرایی ستاد اربعین آغاز می شود تا امور با برنامه ریزی ویژه ای اجرا شود و هر جا که نیاز است ما نیز حضور خواهیم داشت و مشارکت مجموعه های دولتی نیز باید نظام مند باشد و کمک ها باید با نظر ستاد اربعین استان انجام شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: مجموعه دستگاه های دولتی و نظامی تمام ظرفیت خود را برای انجام کار پای کار بیاورند. ما علاوه بر نقشی که در استان برای هم استانی های زایر داریم به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد برای سایر زایرین کشور نیز خدمت رسانی مناسبی باید داشته باشیم و این موضوع باید در دستور کار تشکل های مردمی و فرمانداری ها قرار گیرد.
اعلایی گفت: با توجه به رویکردی که امروز دولت تعریف کرد، همه موظف هستیم که پیگیر این رویکرد جهت نتیجه بهتر باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها