به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان حمایت از کسب‌وکار خانگی و کارگاه‌های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن‌ها به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج به ویژه بسیج اصناف است.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۶۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار با رئیس بسیج اصناف کشور در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی از اولویت‌های مسؤولان است، اظهار کرد: استکبار از نخستین روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت خود برای ایجاد فشار اقتصادی بر کشور و مردم ایران استفاده کرده ولی مسؤولان و مردم و با وحدت و همدلی همواره تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن را از بین بردند. 

وی با اشاره به دلایل انتخاب شعار سال با محور اقتصاد و تولید توسط مقام معظم رهبری گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال به موضوعات اقتصادی اهمیت ویژه‌ای داده‌اند و بسیج نیز در این زمینه به یاری فعالان اقتصادی و مسؤولان آمده و به‌ عنوان پشتیبان به آن‌ها کمک می‌کند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان، اصناف و فعالان اقتصادی را سربازان جبهه اقتصادی در کشور دانست و افزود: شعار بسیج در حمایت از فعالان اقتصادی به عنوان سنگربانان جبهه اقتصادی موضوع حمایت، هدایت و نظارت است که خوشبختانه تاکنون به خوبی این مهم در استان گیلان محقق شده است. 

عبدالله‌پور با اشاره به اهمیت رفع موانع تولید در کشور و استان گیلان بیان کرد: سازمان بسیج اقشار دارای نخبگانی در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی است که اگر این ظرفیت به درستی و در راستای خودش استفاده شود به راحتی می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به حمایت از کسب و کارهای خانگی و کارگاه‌های تولیدی در استان گیلان تصریح کرد: 
حمایت از کسب‌وکار خانگی و کارگاه‌های تولیدی و در ادامه وصل کردن آن‌ها به کارخانه ها، از اهداف اساسی بسیج به ویژه بسیج اصناف است. 

 

 بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند

رئیس بسیج اصناف کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه حمایت از کسب‌وکار خانگی و کارگاه‌های تولیدی منجر به افزایش اشتغال و رشد اقتصاد در کشور می‌شود، اظهار کرد: متصل کردن کسب‌وکارهای تولیدی خانگی به کارخانه‌ها، از اهداف اساسی بسیج اصناف در کشور و سرتاسر استان گیلان است. 

غلامرضا حسن‌پور با تاکید بر لزوم توجه به حوزه کشاورزی و اصناف در کشور گفت: بحث کشاورزی و غلات به عنوان امنیت غذایی بسیار مهم بوده و باید به این حوزه توجه ویژه شود.

وی یکی از وظایف بسیج اصناف را حمایت از دولت و بهبود معیشت مردم دانست و افزود: بسیج اصناف در امتداد دولت و مردم حرکت می‌کند و وظیفه این سازمان همچون سال‌های گذشته حمایت از دولت منتخب برای بهبود معیشت مردم است. 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به نقش محوری بسیج در ارتباط‌گیری با مردم و بخش دولتی تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های مهم بسیج این است که می‌تواند به راحتی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ارتباط برقرار کند و بسیج هیچ کار اقتصادی انجام نخواهد داد و وظیفه اصلی ما رفع موانع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات