تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ایجاد نمایشگاه و میز دائمی نیازهای فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز را نقطه اتصال واقعی علم و صنعت عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از امور ارتباطات سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، صابر پرنیان در آیین آغاز به کار نمایشگاه دائمی نیازهای فناورانه سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اظهار کرد: امروز شاهد اتفاق بسیار مبارکی هستیم که نقطه اتصال علم و صنعت بوده و شروع یک حرکت جدید در عرصه فناوری و ارتباط با صنعت است.
وی از شهر تبریز به عنوان شهر صنعتی نام برده و گفت: توانمندی‌های قطعه سازی، ماشین سازی و برق و الکترونیک در آذربایجان شرقی بر هیچ کس پوشیده نیست اما سال هاست که اتصال علم و صنعت به عنوان حلقه گمشده ای در این استان مطرح است از این‌رو برگزاری این نمایشگاه می‌تواند این خلع را رفع کند.
 پرنیان خاطر نشان کرد: امروز ما باید بتوانیم شرکت های فناور دانش بنیان و استارتاپ‌ها را به بدنه تولید وصل کنیم و این میز شروعی است برای این نهضت بزرگ و عملی‌سازی ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران و استارت‌آپ‌ها با مجموعه بزرگ سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز است.
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز در استان نیازمند تولید با ارزش افزوده بالا هستیم و باید نگاه شرکت‌های دانش‌بنیان مبتنی بر صادرات باشد، حجم تولیدات ما به مراتب بیشتر از نیاز داخل است و برای تولید ثروت نیازمند ورود به بازارهای جهانی هستیم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

ارسال نظرات