خبرهای داغ:
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار اولیه ساخت بیمارستان حمیدیه و اعتبار تکمیل بیمارستان باوی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۰۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

مجتبی یوسفی امروز (۲۶ مردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احداث بیمارستان شهرستان حمیدیه در راستای ایجاد عدالت، در دسترسی به خدمات درمانی و بهره‌مندی مناسب و به موقع از خدمات، ضروری است.

به گزارش بسیج، وی با تاکید بر لزوم تقویت کیفیت و تنوع خدمات درمانی افزود: با توجه به نبود بیمارستان در این شهرستان، احداث بیمارستان و تامین اعتبار اولیه برای شروع اجرای پروژه تقاضا کردیم که بر همین اساس، مورد موافقت رئیس کمیسیون تلفیق و رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و اعتبار تامین شد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از محل ردیف بودجه، اعتباری بالغ بر ۱۵٠ میلیارد ریال برای شروع احداث بیمارستان حمیدیه و باوی تامین شد.

وی اضافه کرد: مردم این شهرستان‌ها برای دریافت برخی خدمات درمانی مجبور هستند به بیمارستان‌های اهواز مراجعه کنند که این ترددها برای افراد سالمند و حتی بیماران که در معرض انواع بیماری‌ها هستند، هیچ توجیهی ندارد بنابراین تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت کمیسیون تلفیق، برای ساخت یک بیمارستان چند منظوره در حمیدیه اقدام و درخواست تامین اعتبار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها