خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها) برنامه همایشی در راستای اجرای طرح ایران جوان بمان و اهمیت فرزندآوری ویژه فرماندهان وشورای رده های مقاومت سرگروه ها ومربیان این حوزه در مسجد امام جعفر صادق(علیه السلام) امیرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۶۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، همایش طرح ایران جوان بمان با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری تپسط حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(سلام الله علیها ویژه فرماندهان و شورای سرگروه ها ومربیان رده های مقاومت این حوزه برگزار شد.

 عابدی رابط نمایندگی حوزه با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص افزایش جمعیت، گفت: معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی نیست؛ هر کسی که در این راه تلاش کند، آمر به معروف است.

وی ادامه داد:  اعتلای فرهنگ، محیط اخلاقی، سلامت محیط خانوادگی، تکثیر نسل از معرپف‌هایی هستند که همه موظف اند در ترویج آن تلاش کنند.

عابدی گفت: فرزندآوری یکی از مهم ترین مجاهدت های زنان و وظایف آنان است؛ چون فرزندآوری در حقیقت هنر زن است؛ اوست که زحماتش را تحمل می کند، اوست که خدای متعال ابزار پرورش فرزند را به او داده است. صبرش را به آن ها داده، احساساتش را به آن ها داده است. اگر چنانچه ما این ها را در جامعه به دست فراموشی نسپریم؛ آن وقت پیشرفت خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها