دومین جلسه هم اندیشی هنرمندان شهرستان گناباد با امام جمعه

تعدادی از هنرمندان شهرستان گناباد با امام جمعه؛ رئیس سازمان تبلیغات و رئیس اداره ارشاد این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۲۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی صبح جواد عبدالهی در دیدار با هنرمندان شهرستان گناباد ضمن خوش آمدگویی و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدا... الحسین (ع) به معرفی هنرمندان شهرستان و ارائه گزارش در خصوص حمایت از هنرمندان طی دو سال گذشته و در ایام کرونا پرداخت. 

 

وی گفت: طی دو سال گذشته 130 نفر از هنرمندانی که هنر کارت دریافت نموده اند مشمول حمایت و کمک بلاعوض به مبلغ تقریبی 6 میلیون تومان شده اند. 

 

در ادامه فاطمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین توجه و همکاری با تمام هنرمندان در تمام زمینه های فرهنگی هنری و مذهبی را یادآور شد.

 

در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان هم به دغدغه های هنرمندان در رابطه با حمایت و کمبود اعتبارات اشاره و تأکید نمودند که بودجه فرهنگی کشور بسیار کم و امیدواریم که مسئولین توجه ویژه ای به این بخش نمایند.

 

صادقی نسب از هنرمندان خواست که با نماینده شهرستان ارتباط بیشتر داشته باشند تا بتوانند اعتبارات فرهنگی بیشتر جذب و حمایت از هنرمندان را داشته باشند. 

 

در پایان هر یک از هنرمندان به بیان مشکلات و دغدغه های فرهنگی هنری پرداخته و کمبود اعتبارات و حمایت از هنرمندان یکی از این موضوعات بود که قرار شد هر یک از هنرمندان و مسئولین انجمنهای فرهنگی هنری طرحهای خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه تا جلسه ای با نماینده شهرستان برای بودجه فرهنگی و حمایت از هنرمندان داشته باشند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار