خبرهای داغ:
خورگامی گفت: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک، شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ ۱ لغایت ۴ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۴۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

قزوین_احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: کارآفرینی و ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط، نقش مهمی در ایجاد تحول در بخش صنعت را دارد و با عنایت به شعار سال، نقش اساسی در راستای تحقق اهداف تولید، اشتغال و کارآفرینی به همراه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند توسعه تکنولوژی است که برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حوزه صنعت ، بستر بسیار مناسبی را بمنظور تبادل تجربیات،انتقال اطلاعات و استفاده از دستاوردهای نوین را برای متخصصان، فعالان صنعتی و تولیدکنندگان فراهم می سازد.

وی افزود: با توجه به این مهم، برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک، شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین همزمان با اولین نمایشگاه کار در دستور کار این شرکت قرار گرفت و نمایشگاه فوق با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، شرکت نمایشگاه های بین المللی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از تاریخ 1 لغایت 4 شهریور ماه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت 4 روز با حضور واحدهای تولید کننده ، خوشه های صنعتی در حوزه های صنعت ، غذایی ، شوینده و بهداشتی ، ساختمان ، آموزش،منسوجات،بسته بندی در محل دائمی نمایشگاه ها برپا خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها