مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه کربلا خبر داد

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از اجرای ۲۵ عنوان برنامه و بیش از هزار و چهل فعالیت در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۹۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و بیان اینکه روحیه میدانی و جهادی مدیران دولت سیزدهم انتظارات اولیه را برآورده کرده است، اظهار داشت: در عرصه بین الملل موفقیت‌های خوبی حاصل شد و باید مردم به اهداف برسند؛ این مذاکره‌ها و قراداد‌ها منتج به رضایتمندی مردم بشود و بستر عرصه اقتصادی در معیشت مردم، واحد‌های صنعتی، جامعه و بازار بیشتر خودش را نشان بدهد.

شعبانی با بیان اینکه انتظار است برای این عرصه سخت با مسیری که پیچ تاریخی را طی می‌کنیم باید مدیران سختکوش و با روحیه بالا برای مسئولیت‌ها و انتصاب‌ها انتخاب شوند، ادامه داد: برای روز‌های سخت نیازمند مجاهدین و افراد با روحیه جهادی هستیم که بتوانند تفکر بسیجی و گفتمان امامین انقلاب و شهدا را پباده کنند.

 

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت
این مسئول با بیان اینکه مدیران باید با فرمول امام‌گونه در مسیر انقلاب حرکت کنند، افزود: یک مدیر انقلابی با باور و ایدئولوژی و تفکر بسیجی جهان و فضای خود را خواهد ساخت.

شعبانی بیان داشت: بسیج همواره با تأسی از رهبر معظم انقلاب که یاریگر همه دولت‌ها بود در عرصه‌های مختلف کمک کار و یار و یاور دولت‌ها بود و در عرصه‌های کمک مومنانه و عرصه‌های تدبیر و خدمت رسانی و کمک به کارآمدی حضور فعال دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان سپاه کربلا با اشاره به اینکه بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب در ادارات مستقر است، گفت: بسیج برای رفع عقب‌ماندگی‌های سازمان‌ها کمک می‌کند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج در کرونا در کنار متخصصین آرامش را به جامعه برگرداند و با گشت محله محور برای رسیدن به آرامش فعالیت می‌کند، اظهار داشت: با حضور بسیج ادارات برای اداره آخرالزمانی بستر سازی کنیم و همچنان که به محله مهدوی نیاز داریم به اداره و مدیر مهدوی هم نیازمندیم.

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت


این مسئول ادامه داد: برای ایجاد قسط و عدل نیازمند مدیر عادل و پیوست عدالت هستیم و باید برای رسیدن به اهداف انقلاب همصدایی داشته باشیم.

شعبانی اضافه کرد: توکل به خدا و توجه به شهدا رمز موفقیت ما در تمامی عملیات‌ها بود و باید برای رسیدن به موفقیت از این فرمول در میدان داری‌های خودمان بهره بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: خبرنگاران با تعداد اندک خودشان در دریافت باور و انتقال مناسب نقش آفرینی می‌کنند و تکریم و حمایت از خبرنگاران توسط مدیران حق شناس جای قدردانی دارد.

این مسئول تصریح کرد: بسیج در روز مبادا اولین گروهی است که خود را به خط مقدم می‌رساند و در بحران‌ها حضور فعال دارد و خبرنگار رسالت خود را نیز در این عرصه‌ها به نحو احسن انجام می‌دهد.

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت

وی با اشاره به شرایط کرونایی طی دو سال اخیر گفت: همانگونه که همدلی‌ها باعث شد دشمن یک وجب از خاک ما را تصاحب نکند، با همان همدلی کرونا مدیریت شد و موفقیت‌ها رقم خورد و اگر این همدلی نباشد آرامش و ثبات و موفقیت را نخواهیم داشت.

شعبانی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف بسیج احیاگر فرهنگ‌ها بود، خاطرنشان کرد: در هفته دولت، هفته دفاع مقدس، دهه فجر، اعزام راهیان نور، اعزام به مرقد امام، فضاسازی ایام محرم، پرداختن به امر امام حسین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امید و نشاط معنوی را در ادارات و جامعه ما بالا برد و هر کس به اندازه حسینی بودن خود میدان داری کرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات بسیج ادارات در سال گذشته، به حضور شهدای گمنام در ادارات و برگزاری مراسمات وداع و تشییع اشاره و تأکید کرد: باید توجه و توسل به این شهدا بیشتر مورد توجه قرار گیرد و مزار این شهدا باید مرجع، ملجا و مرکزیت اقدامات فرهنگی و میدانی و جهادی و خدمتی باشد.

شعبانی به خدمات بسیج ادارات در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: همدلی‌ها باعث شد اتفاقات بزرگ رقم خورد که برپایی میز خدمت و اعزام گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار و خودحفاظتی و دفاع از محل از جمله آنهاست.

این مسئول با بیان اینکه دولت مردمی باید مردمی‌ترین مسئولین را انتخاب کند که همدرد مردم باشد، تصریح کرد: طوری کار کنیم که در مسئولیت‌هایمان عمر جاودانه داشته باشیم و مانند شهید رجایی ماندگار شویم.

اجرای بیش از یک هزار فعالیت توسط بسیج ادارات سپاه کربلا در هفته دولت

وی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۵ عنوان برنامه و بیش از هزار و چهل فعالیت در استان برگزار می‌شود.

شعبانی، نشست سبک زندگی اسلامی، نشست روشنگری با موضوع جهاد تبیین، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل، همایش عفاف و حجاب، یادواره شهدا در ادارات و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، عطرافشانی مزار شهدا، افتتاح پایگاه مقاومت، اجرای طرح دفاع از مقر، مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی، همایش ایران جوان بمان، اهدای خون، برپایی میز خدمت در استان را از جمله برنامه‌های هفته دولت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران اعلام کرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا از برگزاری یادواره شهدای کارمند استان مازندران در ششمین روز از شهریور در سالن غدیر سپاه کربلا خبر داد./دفاع پرس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها