خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛  
سردار آتانی عنوان کرد: من این را با اعتقاد می‌گویم این دولت پاسدار انقلاب اسلامی است لذا ما با همه انرژی و ظرفیت در کنار دولت هستیم.   
کد خبر: ۹۴۵۳۵۶۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، فرشاد مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

سردار اتانی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: قزوین چند خصوصیت برجسته‌ دارد که برگرفته از تاریخ کهن این شهر است. قزوین شهری عالم‌خیز است. علمایی که در طول تاریخ جریان ساز بودند.

وی اظهار کرد: با نگاهی به تاریخ انقلاب و پس از سال ۱۳۴۲ به بعد، علمای برجسته تأثیرگذار و مؤثر حتی در جریانات مبارزات همراه امام عزیز بودند و قزوین برخوردار از این عالمان دینی بوده‌است و امروز هم اینها هستند. شخصیت‌هایی همچون مرحوم آیت‌الله شاهرودی، مرحوم آیت‌الله باریک‌بین و خانواده بزرگ ابوترابی، همه اینها جز آبروداران این شهر هستند.

سردار اتانی عنوان کرد: این اولین برجستگی قزوینی‌ها است و دومین برجستگی آنها این است که یک همیت قزوینی دارند و این موضوع را در همبستگی قزوینی ها در روزهای سخت می توان مشاهده کرد.

وی اضافه کرد: در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به مؤمنان قزوین در هر سطحی، جزء اولین‌ها بوده‌ است. خصوصیت بعدی قزوینی‌ها  برخورداری از شخصیت‌های بی‌جایگزین در تاریخ ایران است. یعنی نمی‌توان دیگر اینها را پیدا کرد. ایران دیگر شخصیتی همچون آقای ابوترابی را به خود نخواهد دید و یا شخصیتی همچون حسین لشکری دیگر در تاریخ ایران نمی آید. یک خلبانی که ۱۸ سال در اسارت بوده و این لیست بلند بالا همچنان از افتخارات قزوین است.

دولت مردمی، پاسدار انقلاب است

در ادامه این دیدار سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) عنوان کرد: امروز ما در مقطعی مسئولیت داریم که دولت انقلابی است و همه امیدها به این دولت بسته شده‌است. من این را با اعتقاد می‌گویم این دولت پاسدار انقلاب اسلامی است. لذا ما با همه انرژی و ظرفیت در کنار دولت هستیم. 

وی گفت: در فرمان هشت ماده ای مقام‌ معظم رهبری ایشان فرمودند با ارکان نظام هم‌افزایی داشته باشید. هم‌افزایی ما این‌چنین است که شما به رییس‌جمهور و همکاران خود منتقل کنید که ما سراغ کار به زمین مانده می‌رویم. کاری که مسئول دارد و می تواند انجام دهد ما پشتیبانی‌اش می‌کنیم. 

سردار آتانی اظهار کرد: دومین فرمان مقام‌معظم رهبری در آن فرمان هشت‌ماده‌ای این بود که فرمودند مردم‌دوست باشید، مردم باور باشید مردم را با تمام وجود قبول داشته باشید و آنها را یاری کنید.

وی اضافه کرد: این فرامین را هم نیز در سخنان فرمانده کل سپاه سردار سلامی نیز دیده‌ایم  ایشان بیان کردند که دولت را پشتیبانی کنید ما مردم را دوست داریم. این دولت برای مردم آبرو گذاشت. رییس‌ جمهور در همین یک‌سال ۳۰ سفر استانی با این حجم سنگینی از مطالبات و رسیدگی به امور داشته است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها