بانوی ملی‌پوش جودو:

تقلید کورکورانه شایسته چهره‌ها نیست/ همسو با هر جریانی نشویم

دارنده پنج عنوان قهرمانی آسیا با بیان اینکه هنرمندان و ورزشکاران الگویی برای نسل جدید هستند و این باعث شده دشمن روی این افراد سرمایه‌گذاری کند، گفت: بهتر است فردی که به عنوان چهره در یک جامعه شناخته می‌شود کورکورانه از غربی‌ها پیروی نکند و با دلیل و منطق درست راهی را انتخاب کند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۸۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

زهرا نادری با اشاره به اغتشاشات اخیر در سراسر کشور، گفت: افتخار من فقط به مدال‌هایم نیست بلکه افتخار می‌کنم که همیشه با حجاب اسلامی در میادین بین‌المللی حضور داشتم.

عضو تیم‌ ملی جودو بانوان کشور خاطرنشان کرد: کشورهای غربی از نسل جوان ما سواستفاده و ذهن‌های خام جوانان را دچار انحراف می‌کنند و با اهداف تجزیه‌طلبی و تفرقه‌افکنی بین مردم و با پوشش موضوعی حجاب جو کشور را ناآرام کردند در صورتی که حجاب محدودکننده نیست و زیبنده است به عنوان یک مسلمان حجاب داشته باشیم.

وی افزود: من و سایر بانوان کشورم بارها با حجاب اسلامی در زمینه‌های مختلف ورزشی، علمی، پژوهشی و... توانستیم خود را به جهانیان ثابت کنیم و چه بسیار چهره‌هایی که به خاطر موضوع حجاب راهی دیگر کشورها شدند و هیچ‌ موفقیتی نیز به دست نیاوردند.

نادری اظهار داشت: آشوبگران افراد مریضی هستند که قصد دارند نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشند و چشم دیدن آن را ندارند اما حقیقت این است جمهوری اسلامی مرگ این افراد را خواهد دید اما آن‌ها هیچ وقت سقوط جمهوری اسلامی را نمی‌توانند ببیند.

دارنده پنج عنوان قهرمانی آسیا بیان کرد: هنرمندان و ورزشکاران الگویی برای نسل جدید هستند و این باعث شده دشمن روی این افراد سرمایه‌گذاری کند و شایسته است فردی که به عنوان چهره در یک جامعه شناخته می‌شود کورکورانه از غربی‌ها پیروی نکند و با دلیل و منطق درست راهی را انتخاب کند.

وی ادامه داد: پیش از قهرمانی باید شخصیت قهرمانی داشته باشیم و با هر جریانی همسو نشویم.

ارسال نظرات