مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران به خصوص مادران و همسران شهدا تکلیفی بر عهده همه ماست.
کد خبر: ۹۴۸۲۱۱۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی و سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده شهیدان «جوادی»، «محمد رسولی»، «حسین و حسن عبادی» دیدار و از آن ها تجلیل کردند.

احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران تکلیفی بر عهده همه ماست

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این دیدارها ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و شهادت سردار سلیمانی، خانواده های شهدا و ایثارگران را مایه برکات و خیرات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی تاکید کرد: احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران به خصوص مادران و همسران شهدا تکلیفی بر عهده همه ماست و هر کس در هر سطحی این تکلیف را به نحوه احس انجام دهد قطعا در پیشگاه خداوند از جایگاه خاصی برخوردار می شود.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مادران و همسران شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه ای که داشتند همواره مایه دلگرمی عزیزان خود در جبهه بودند و نشان دادند که الگویی همچون حضرت ام البنین (س) دارند.

وی تصریح کرد: شیرزنان ایرانی در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی در پشتیبانی از جبهه ها داشتند و امروز هم یکی از ارکان اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به حساب می آیند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات