معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: پاكسازی معابر شهر از برف با ۸۵ دستگاه خودرو سنگين در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۳۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سعید بیاتیان، معاون خدمات شهری شهرداری اراک درخصوص اهم اقدامات و فعالیت‌ های شهرداری مبنی بر پاکسازی معابر و شریان های اصلی و فرعی سطح شهر با توجه به بارش برف گفت: بر اساس هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی ستاد زمستانه شهرداری و با توجه به بارش برف که از ساعت پنج صبح امروز در اراک آغاز شد، بلافاصله تمام نیروهای خدمات شهری در نقاط مختلف برای خدمت‌ رسانی به مردم و تسهیل در عبور و مرور، مستقر شدند.

وی افزود: اولویت اول بازگشایی کمربندی‌ ها و تقاطع‌ های غیرهمسطح بود که در همان ساعات نخست نمک پاشی انجام شد و هم‌ اکنون پاکسازی معابر درجه دو و سه توسط ماشین‌ آلات مکانیزه و غیرمکانیزه در حال انجام است.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تصریح کرد: در حال حاضر پنج دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، پنج دستگاه لودر برف‌روب، پنج دستگاه گریدر، ۱۰دستگاه کامیون دارای تیغه برف‌ روب و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات پخش نمک به صورت غیرمکانیزه در سطح این شهر فعالیت دارند.

بیاتیان با اشاره به اقدامات انجام شده شهرداری برای سهولت در تردد شهروندان در سطح شهر گفت: تمامی مجموعه کارگران خدمات شهرداری پاکسازی معابر و مسیرهای منتج به مراکز خدماتی و درمانی مثل بانک ها و بیمارستان ها را تا به این لحظه انجام داده اند.

وی از شهروندان خواست تا مانند سنوات گذشته با شهرداری همکاری خوبی داشته باشند و از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات