خبرهای داغ:
پیام تبریک فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت میلاد بانوی خوبی ها و روز زن؛
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی، میلاد پربرکت فخر زنان عالم حضرت زهرای مرضیه(س) و روز زن را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۴۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، پیام تبریکی به شرح زیر صادر کرد؛

بسمه تعالی

تقویم تاریخ اهل دل و ایمان، برخوردار از روزهای ماندگار و دلنشین می باشد.

 پیامبر مهربانی ها، با اوج عاطفه اش، تولد ام ابیهایش را بهانه خلقت به بشریت ارمغان می دهد. سالروز تولد ام ابیها حضرت زهرا(س) را به همه بانوان، به ویژه مادران این سرزمین که آسایش امروز را با هدیه فرزندان خود در ۸ سال دفاع مقدس به ما دادند، تبریک عرض می نمایم.

تقارن میلاد با سعادت اول بانوی عالم با میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) امتداد انقلاب فاطمی ملت بزرگ را به عالم نشان می دهد. 

مادران و بانوان فاطمی!

تجلیل روز زن امسال متفاوت تر از سال های گذشته باید برگزار شود. سالی که شعارهای حقیقی ما «زن، زندگی و آزادی» را دشمنان ما ربودند اما با هوشیاری و پای در میدان بودن شما زود آنها را پس گرفتیم.

این شعار متعلق به جامعه دینی و انقلابی متاثر از فاطمه زهرا(س) می باشد. این شعار در این ایام باید یک بار دیگر به حقیقت و ریشه خود برگردد. «زن»، یعنی وجود مقدسه حضرت زهرا(س) که در بالاترین قله زنان، نقش آفرین و الگوی همیشه تاریخ می باشد. 

«زندگی»، یعنی وجود پربرکت خانه وحی که استمرار وحی و امامت در آن همچون رود جاری است و ستاره های فروزان برای هدایت بشریت بر مدار ولایت و محبت نور واحدی را می تاباند و انتظار مصلح کل مژده و امید به آینده نجات بخش را در اوج صبح امید بیداری به انتظار نگه داشته اند. 

«آزادی»، یعنی وجود مقدسه حضرت زهرا سلام الله علیها که با حریت تمام با منطق فاطمی، دفاع از ولایت و امامت و حق مردم برای هدایت را به نمایش گذاشت.

همه اینها در کالبد انقلاب فرزند برومند حضرت زهرا(س)، حضرت امام خمینی(ره) پرتو افکنی می کند و زنان جامعۀ ایرانی همۀ عقب ماندگی ها را با انقلاب بزرگ امامشان جبران کرده‌اند و اینک به رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، زن انقلابی در جایگاه ویژه خود مطالبه گر شخصیت حقیقی خود در دنیا شده است؛ که چرا زن را با چنین جایگاه بالایی در دنیای زر و زور و تزویر به کالایی مصرفی تبدیل کرده‌اند؟ 

جامعه عظیم مادران و خواهران با الگوی فاطمی به کمال خود خواهد رسید. انشاالله تا دولت امام آخرالزمانی عشق، تحت زعامت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و سربلند و پیروز باشید.

برادر کوچک شما سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه والشریف استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها