با همت گروه جهادی بسیج عشایری شهید عباس صیادی انجام شد:
گروه جهادی بسیج عشایری شهید عباس صیادی در سرمای یخبندان بی سابقه که شرایط بسیار سختی را برای محرومین رقم زده است با جذب از خیرین، تعداد ۲۰ کیسه آرد تهیه و بین عشایر و محرومین نیازمند بخش قرقری شهرستان هیرمند توزیع کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۱۶
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: عشایر ذخایر مملکت هستند همانگونه که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس برای حفظ ارزش های انقلاب در میدان نبرد حضور یافتند امروز رسالت مسئولین است که ازاین ذخایر حمایت کنند.

وی افزود: بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان رسالت دارد تا در حد توان خود از مشکلات قشر عشایری در عرصه های سخت گره گشایی کند.

سرهنگ فروغی بیان کرد: در راستای تداوم کمک های مومنانه، و در سرمای یخبندان بی سابقه که شرایط بسیار سختی را برای محرومین رقم زده است با جذب از خیرین، تعداد ۲۰ کیسه آرد تهیه و با همت گروه جهادی بسیج عشایری شهید عباس صیادی در بین محرومین بخش قرقری شهرستان هیرمند توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان ادامه داد: این کار خیر با همت حوزه مقاومت بسیج عشایری حسین بن علی(ع) بخش قرقری شهرستان هیرمند انجام شده است.

ارسال نظرات