خبرهای داغ:
علمی عنوان کرد: مراکز اسکان و وسایل گرمایشی و نیز تامین آذوقه خشک از سوی جمعیت هلال احمر استان برای مسافرین، در صورت بروز بحران احتمالی در نظر گرفته شده و در حال حاضر نیز استان با تمام ظرفیت در حالت آماده باش کامل برای مقابله با شرایط احتمالی بحران است.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۵۵
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

قزوین_ محمد رضا علیمی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به آماده باش استان در مواجهه با بارش برف و مشکلات احتمالی بیان کرد: با حضور گروه های امدادرسان راه های اصلی و مواصلاتی استان باز است و تردد در این مسیرها با سرعت مطمئنه در جریان است.

وی گفت: راه های روستایی نیز با رصد اداره کل راهداری استان و با حضور راهداران، در حال حاضر باز است فقط تردد در این مسیرها باید با رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه صورت گیرد. همچنین با برنامه ریزی انجام شده، دهیاری ها نیز از تجهیزات خود برای مواجهه با بحران احتمالی استفاده نمایند.

علیمی عنوان کرد: برای اسکان مسافرین نیز پایگاه های هلال احمر، راهداری استان و در صورت بروز شرایط اضطراری مساجدی در سطح شهرستان های استان در نظر گرفته شده است. همچنین ظرفیت مدارس نیز برای این امر در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: خدمات در نظر گرفته شده شامل اسکان و وسایل گرمایشی و نیز تامین آذوقه خشک از سوی جمعیت هلال احمر استان است. در حال حاضر نیز استان با تمام ظرفیت در حالت آماده باش کامل برای مقابله با شرایط احتمالی بحران است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها