جشن «فاطمه » بانوی آب وآئینه در شهرستان قرچک برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن فاطمه بانوی آب وآئینه باحضوربانوان فرهیخته برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۴۱
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) مراسم جشن به همت حوزه حضرت معصومه(س) برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلین   اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این مراسم اظهار داشت: فاطمه زهرا (س)  بانویی آگاه به مبانی اسلام و آشنا به اصول اخلاقی بود. او که با آیات قرآن و حلاوت آن در تلاوت، تفکر و تأمل خویش مأنوس بود و از سیره و سخن رسول اکرم (ص) نسبت به اخلاق الهی و پسندیده آگاهی داشت.

وی درادامه مطرح کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در سخنی کوتاه، بلندای این حقیقت را این گونه ترسیم نموده است که: «بشر فی وجه المؤمن یوجب لصاحبه الجنة و بشر فی وجه المعاند المعادى یقى صاحبه عذاب النار»پاداش خوشرویی در برابر مؤمن بهشت است و خوشرویی با دشمن انسان های ستیزه جو انسان را از عذاب آتش باز می دارد.

وی تصریح کرد: اخلاق زناشویی و خانوادگی زندگی  نگاه و بینش زن و شوهر و اهداف آن ها، سختی ها را سهل و ناهمواری ها را هموار می سازد، به گونه ای که هر یک به استقبال حوادث می روند و با تمام تلاش در پی. آرامش، صفا، صمیمیت و مهربانی در زندگانی خواهند بود.

در پایان حجت الاسلام و المسلین   علوی مسئول حوزه نمایندگی سپاه پانزده خرداد شهرستان قرچک ضمن بزرگداشت مقام زن و ولادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) ، از بانوان فرهیخته واسطه گران ازدواج اسلامی و بانوان موفق قدردانی کرد .

 

/انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار