خبرهای داغ:

حمایت قاطع دانشجویان بسیجی شاهرود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شاهرود_ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شاهرود در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۵۴۶
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱

حمایت قاطع دانشجویان بسیجی شاهرود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار بسیج، شورای تبیبن مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود بیانیه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت قطعنامه اتحادیه اروپا به شرح زیر صادر کرد:
«بسم الله الرحمن الرحیم»
«وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ.» (سوره حج آیه ۴۰)
امروز (پنجشنبه) پارلمان اروپا پیش نویس قطعنامه‌ای را که خواستار قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «گروه‌های تروریستی» اتحادیه اروپا است را به تصویب رساند.
قطعا این حرکت پارلمان اروپا از روی استیصال و درماندگی و پس از پاسخ قاطع ملت ایران به تلاش‌های اروپا و ارباب صهیونیستی آن در جهت براندازی در اغتشاشات اخیر باید دانست و به نظر می‌رسد اروپا در حال نشان دادن سردرگمی خود از شکست آشوب‌ها در ایران است و دیگر امیدی به خیزش آشوب از داخل ایران ندارد.
اتحادیه اروپا باید بداند و قطعا میداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصر به فرد‌ترین سازمان مبارزه با تروریسم در جهان و بخشی از سازمان رسمی نظامی ایران است و ملت شریف و انقلابی ایران با نگاه به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران در مبارزه بی امان با تروریسم و دشمنان این کشور، هیچگاه از حمایت از فرزندان انقلابی خود در سپاه دست نخواهند کشید.
اروپاییان باید بدانند که سپاه مقتدر با هدایت شهید سلیمانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است و اگر جانفشانی‌های سپاهیان نبود قطعا دامنه داعش از عراق و سوریه تا اروپا گسترش می‌یافت.
اتحادیه اروپا باید بداند که از این اقدام خود نتیجه معکوس خواهد گرفت، زیرا آنان در یک اتاق شیشه‌ای نشسته که بسیار شکننده است و در مقابل هر کلوخی که پرتاب می‌کند پاسخی از جنس سنگ دریافت خواهند کرد که به نظر میرسد کشور‌های اروپائی تاب تحمل این نامعادله را ندارند!
ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان شاهرود ضمن حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از دولت و مجلس انقلابی می‌خواهیم پاسخی قاطع، دندان شکن و عملی به این اقدام خصمانه پارلمان اروپا داده و همچنین ارتش‌های کشور‌های اروپایی حاضر در منطقه را تروریستی اعلام کرده تا راه را بر تکرار چنین اقداماتی ببندند.
همچنین در پایان اعلام میداریم همه ما سپاهی بوده و آماده مبارزه با تروریست‌های اروپایی در همه میدان‌ها هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها