خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

یادواره38شهید روستای بلیان شهرستان کازرون برگزار می شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، از برگزاری یادواره38شهید روستای بلیان از بخش مرکزی شهرستان کازرون خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۵۷
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا اظهار داشت: در راستای گرامیداشت یادو خاطره شهدا یادواره38شهید روستای بلیان ار بخش مرکزی شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی ادامه داد: یادواره 38شهید روستای بلیان شهرستان کازرون روز پنج شنبه27بهمن ماه از ساعت14:30در مکان سید عبدالله روستای بلیان با روایتگری حاج آقا مجتبی شفیعی و مداحی برادرحمیدرضا فاریابی برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه شهرستان کازرون با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امروز زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، تاکید کرد: امروز عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است و وظیفه ما در مسیر پاسداری از ارزش‌های انقلاب، حرکت پشت سر ولایت فقیه در مسیر شهدا باشیم.
وی به اهمیت جهاد تبیین در جامعه پرداخت و افزود: جهاد امروز دلسوزان انقلاب اسلامی تبیین و روشنگری است و این موضوع برای روشنگری خصوصا در بین جوانان یکی از ضروریات جامعه است.
سرگرد پاسدار حسینی ضمن تقدیر و تشکر بابت حضور با شکوه مردم در جشن 44سالگی انقلاب در 22بهمن امسال از عموم مردم برای حضور در یادواره 38سردار شهید روستای بلیان دعوت به عمل آورد.
به گزارش بسیج، روستای بلیان از بخش مرکزی شهرستان کازرون در 10کیلومتری شرق شهرستان می باشد که با اهداء38 شهید و بیش از 200رزمنده، ایثارگر و اعزام رزمنده مدافع حرم و تربیت حافظان قرآن در این روستا نقش به سزائی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایفاء کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها