خبرهای داغ:
عباسی عنوان کرد: برای اولین بار در کشور کانون نخبگان صنعتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ذیل قرارگاه صنعت و معدن سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۰۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹

قزوین_ سرهنگ عباسی مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به افتتاح کانون نخبگان صنعتی در سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: برای اولین بار در کشور دو کانون نخبگان صنعتی در سازمان صمت و در شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افتتاح شد. 

وی گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی که دشمن به را ه انداخته است، تلاش خود را با استفاده از امکانات و ظرفیت مهندسین بسیجی، با هم‌افزایی سازمان‌های متولی عرصه صنعت و اقتصاد استان انجام داده ایم که این امر در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در رفع موانع تولید و اشتغالزایی برای جوانان است.

این مسوول تصریح کرد: کانون نخبگان صنعتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت ذیل قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در افتتاح شد که جامعه هدف این کانون شامل همه اقشار مختلف جامعه از جمله مدیران، مهندسین متخصص در واحد‌های صنعتی و تولیدی، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان نخبه و با استعداد می باشند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اهداف و ماموریت های کانون نخبگان صنعتی سپاه استان قزوین اظهار کرد: شناسایی، جذب، تهیه بانک اطلاعاتی و سازماندهی نخبگان و افراد توانمند در بخش صنعت،

ایجاد بانک اطلاعاتی از نیازهای اساسی و فناورانه صنعت استان و کشور،ایجاد بانک اطلاعاتی از توانمندی ها، ظرفیت ها و امکانات ازجمله اهداف این کانون می باشد.

مسوول سازمان بسیج مهندسین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: همچنین به هم رسانی نیازهای اساسی و فناورانه صنعت استان و کشور به نخبگان صنعتی، افزایش نقش نخبگان در توسعه علمی، صنعتی و فناوری استان، سیاستگذاری و تهیه نقشه راه صنعت استان از دیگر اهداف کانون نخبگان صنعتی بسیج صنعت و قرارگاه صنعتی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین می باشد.

عباسی در پایان گفت: در طول سال‌هاى دفاع مقدس، یگان‌هاى مهندسى با توجه به روحیه اعتقادى و مردمى با بکارگیرى امکانات محدود موجود و استفاده از ابتکار و خلاقیت‌ها در امور مهندسى اقدام به احداث خاکریز، راه، پل، سنگر و غیره مى‌نمودند و امروز نیز بسیج مهندسین همچنان با پاسداری از عرصه صنعت و تولید، برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با تهدیدات عرصه اقتصادی دشمن، فرصت های موفقیت را ایجاد می کنند. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها