خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه اقتدار نظام بود، گفت: حضور مردم برای مسئولین تلنگری است که جهادی عمل کنند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۰۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در آئین افتتاح درمانگاه دندان پزشکی شهید همدانی که در سالن همایش های سازمان صمت استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ایام رجب و گرامیداشت یاد شهدا با بیان اینکه گروه‌های جهادی گاهی اوقات با سختی‌ها و بی‌مهری‌هایی مواجه هستند تا کاری به سرانجام برسد، اظهار کرد: این تفکر یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی است که جا دارد یادی کنیم از حماسه مردم در حضور میلیونی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصدجمعیت افزایش داشت.

وی با بیان اینکه یکی از موارد نادری بود که کشورهای اروپایی به حضور میلیونی مردم به خصوص قشر جوان اعتراف کردند، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه اقتدار نظام بود؛ مردم ارزش انقلاب، اسلام و آرمان‌های خود را می‌دانند و هر زمان که دشمن بیشتر به این‌ها هجمه کند آنها هم مقاوم‌تر می‌ایستند و محکم‌تر پای کار می‌آیند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور مردم برای مسئولین تلنگری است که جهادی عمل کنند، ابراز کرد: در کشور با اینکه با توجه به ظرفیت‌ها از جمله نیروی انسانی و سرمایه‌های مادی و معنوی در حوزه تصمیم‌گیری و اجرا توانمندی‌ها را می‌بینیم، هیچ کاری در کشور ما انجام نشد.

وی با بیان اینکه امروز عمل جهادی  در عرصه‌های نظامی کاملا ثابت شده است چرا که تفکر ولایی و کار جهادی انجام می‌شود، عنوان کرد: در عرصه‌های نظامی و فرهنگی پیروز شده‌ایم و در عرصه اقتصادی هم به امید خدا پیروز خواهیم شد.

فلاحی با اشاره به اینکه یکی از علت‌های فتنه اخیر و توطئه استکبار جهانی این بود که نمی‌خواهد ایران در عرصه اقتصاد رشد کند، مطرح کرد: در راستای فعالیت‌های اقتصادی دولت سیزدهم تلاش‌هایی کرده است هر چند معتقدیم هنوز تیم همراه خود را ندارد که سریع‌تر نتیجه بگیرد.

وی با بیان اینکه اگر در استان، ما هم به تفکر جهادی عمل کنیم به نتیجه مطلوب می‌رسیم، تصریح کرد: تفکر انقلابی و جهادی در کشور وجود دارد و هر جا با این تفکر پیش رفته‌ایم نتیجه خوبی گرفته‌ایم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس هم انقلابی است اما باید جهادی عمل کند، عنوان کرد: اگر مدیریت ما جهادی باشد دیگر به تکثیر گروه‌های جهادی نیاز نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر در مدیریت جهادی کم کاری کنیم گروه‌های جهادی کار مسئولین را جبران می‌کنند، ادامه داد: کار جهادی علاوه بر اینکه مردم از خدمات بهره‌مند می‌شوند اثر تربیتی دارد.

فلاحی خاطرنشان کرد: بارها به گروه‌های جهادی گفته‌ایم امروز ظرفیت دیگری در کنار شما در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که هر جا کمکی خواستید و پشت در مدیری کار شما انجام نشد کمک می‌کنیم تا زحمات شما با سرعت مضاعف به نتیجه برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات