احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشورگفت: هر چند زبان از تقدیر ناتوان است لکن بر خود وظیفه می دانم تا از این حماسه بزرگی که علی رغم همه فشار ها و شیطنت های دشمنان توسط مردم این سرزمین خلق شد تشکر نمایم و به درگاه ایزدی سجده شکر فرود آورم.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۲۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری کشور کارگاه دوروزه توانمندسازی مدیران و فرماندهان رده های عشایری کشور در محل ستاد اقشار بسیج در تهران برگزار شد.

احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از این کارگاه هم اندیشی در سند اعتلای بسیج و نقش بسیج عشایری در تحقق این سند، برنامه 5 ساله بسیج عشایر و تدوین برنامه 1402 و هم چنین توجیه آخرین اولویت ها به ویژه جهاد تبیینبود.

وی افزود در این کارگاه مدیران تخصصی سازمان بسیج عشایری کشور نسبت به تشریح برنامه های خود اقدام نمودند و با مطرح کردن مسائل و مشکلات فرماندهان رده ها توانستیم به یک درک مشترک از برنامه ها دست پیدا کنیم و انشاالله بتوانیم در خدمت به قشر عشایر اقدامات موثری انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج عشایری با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 1401 گفت:  از آحاد مردم به ویژه عشایر عزیز که الحق و الانصاف در کنار همه اقشار جامعه با تمام وجود در صحنه حاضر بودند تشکر و قدردانی می کنم هر چند زبان از تقدیر ناتوان است لکن بر خود وظیفه می دانم تا از این حماسه بزرگی که علی رغم همه فشار ها و شیطنت های دشمنان توسط مردم این سرزمین خلق شد تشکر نمایم و به درگاه ایزدی سجده شکر فرود آورم.

ارسال نظرات