زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:مبعث روز بعثت تمام زیبایی ها و تمامی کمالات است.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۴۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

مبعث، روز بعثت تمام زیبایی ها و کمالات است

حجت الاسلام محبعلی احدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، اظهار داشت:این عید بزرگ مختص یک روز نیست  بلکه بعثت تمام ایام را شامل می‌شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ در تشریح عظمت روز مبعث گفت:مبعث پیامبر اسلام یکی از نقاط عطف تاریخ است و این روزها تمام زیبایی ها و کمالات و جمالات انسان است که همگی لازمه سعادت انسان هستند .

 

حجت‌الاسلام احدی ادامه داد: این روز روزی است که خداوند در هفت آسمان را به روی انسان ها باز کرده و بر سر مخلوق خود منت نهاده است که حقایق ارشیا آن را در قالب بعثت پیامبر عرضه کند.

 

این مسئول با بیان اینکه از اول تا آخر خلقت وجود نازنین پیامبر صلی الله بزرگترین جلوه الهی است، خاطرنشان کرد :در همین روز است که در دعای از خداوند می خوانیم که تجلی اعظم خود را به ما عرضه کنند.

 

حجت الاسلام احدی در پایان خاطرنشان کرد :اعمال زیادی از جمله غسل، زیارت حضرت سیدالشهدا در این روز سفارش شده اما به نظر می‌رسد بهترین اعمال در این روز توجه به مقام جایگاه و منزلت پیامبر صلی الله ائمه اطهار و توجه به نقش چهارده معصوم در سبک زندگی ما است.

ارسال نظرات