مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی «الکفیل» با همکاری کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۴۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی «الکفیل» با همکاری کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ماه به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌پذیر خدمات ارائه می‌کند.

وی در حاشیه بازدید از روند کار این گروه جهادی، یکی از ظرفیت‌های کمیته امداد را استفاده از گروه‌های جهادی دانست و افزود: با توجه به گرانی قیمت خدمات دندانپزشکی، از ظرفیت گروه جهادی الکفیل برای خدمات‌دهی به جامعه هدف در این زمینه بهره گرفته‌ایم.

عسکری‌نژاد اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی؛ برای تهیه عینک مددجویان هم اقدام و ۱۰ هزار سهمیه برای استان مشخص‌شده که برای پوشش دادن کل استان، هماهنگی‌ها انجام‌شده تا عینک متناسب چشم افراد معرفی‌شده را ظرف مدت کوتاهی تهیه و به‌صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: گروه جهادی الکفیل که شامل ۱۲۰ نفر کادر درمانی است ظرفیتی به تعداد ۹۰ یونیت دندان‌پزشکی دارند و در زمینه عصب‌کشی، پر کردن و جرم‌گیری به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند. این گروه جهادی توانایی را دارند که روزانه به ۵۰۰ نفر از مددجویان در زمینه‌های دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، جراحی‌های عمومی، زنان و داخلی خدمات ارائه دهند.

گفتنی است، از ابتدای سال جاری تاکنون شش گروه جهادی عمرانی و پنج گروه جهادی درمانی در استان کرمان مستقر و به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان ارائه خدمت کرده‌اند.

ارسال نظرات