مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: گروه های جهادی استان البرز برای پایش و سنجی رصد اشتغال استان البرز وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۵۳
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛

جلسه هماهنگی سازمان بسیج سازندگی استان البرز و مدیران گروه های جهادی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز عصر دوشنبه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار شدتا با راهنمایی کارشناسان معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پایش و صحت سنجی اشتغال مشارکت کنند.

این جلسه که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، مدیرکل و معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مسئولین بسیج سازندگی نواحی مقاومت سپاه استان، مدیران گروه های جهادی و همچنین کارشناسان معاونت اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سپاه استان البرز برگزار شد، بخشی از ماموریت مربوط به پایش و صحت سنجی اشتغال در سامانه رصد و ثبت اشتغال استان به گروه های مردمی و جهادی سپرده شد.

در این جلسه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با تاکید بر اهمیت رصد دقیق و صحت‌سنجی کامل اشتغال ثبت شده توسط دستگاه‌های اجرایی از سوی گروه‌های جهادی و مردمی گفت: اعتماد حاکمیت به گروه های فعال جهادی استان البرز و اعتقاد به استفاده از ظرفیت‌های مردمی باعث شد تا بخشی از ماموریت پایش و صحت‌سنجی اشتغال استان البرز به گروه های جهادی و بسیج سازندگی سپرده شود تا پیرو دستور مقام عالی وزارت و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، پایش دقیق و صحت‌سنجی اشتغال به شکل مطلوب صورت پذیرد.

عبدالله دارایی در ادامه گفت: البته مراکز مشاوره اشتغال و کارآفرینی استان البرز نیز بخشی از ماموریت پایش و سنجش اشتغال استان را برعهده دارد و برای تکمیل زنجیره اشتغالزایی و صحت سنجی آن از گروه های مردمی و جهادی استفاده خواهد شد که امیدوارم این کار نیز همانند دیگر مأموریت‌های محوله با موفقیت صورت پذیرد.

در این جلسه کارشناسان تخصصی معاونت اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با حضور در جمع مدیران گروه های جهادی به تبیین و روش کار با سامانه های تخصصی رصد اشتغال پرداختند و پاسخگوی سوالات حاضرین بودند.

گفتنی است برابر ابلاغیه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دستگاه های اجرایی استان البرز موظفند تا رقم اشتغال ۴۲ هزار نفری در سال جاری را تحقق بخشند و تاکنون بیش از تعهد تعیین شده ثبت اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه تخصصی صورت پذیرفته و گروه های جهادی و مراکز مشاوره اشتغال و کارآفرینی برای صحت سنجی دقیق اشتغال ثبت شده و همچنین تسهیلات اشتغالزایی واگذار شده به مردم عزیز وارد میدان خواهند شد.

ارسال نظرات