تبریز- یکی از مسئولان سپاه میانه در پویش من یک سپاهی ام، گفت: خدمتگزاری به مردم اولویت نخست برنامه های سپاه است.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۴۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قربان امینی در جمع دانش آموزان بسیجی، سپاه را خادم ملت توصیف کرد و خدمتگزاری به مردم در تمامی عرصه های خدمات رسانی و جهاد تبیین را وظیفه ذاتی و اولویت اول برنامه های سپاه دانست.

   وی با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی برای خنثی سازی برنامه ریزی های آنان در جنگ شناختی، هدف از جهاد تبیین را شناساندن دشمن و برنامه های او، و برنامه ریزی درست و به موقع برای مقابله با اهداف و آرمانهای آنان بیان کرد و اظهار داشت: برای پیشگیری از انحراف و افتادن در دام فتنه های دشمن، باید متوجه آتش بار دشمن باشیم و سمت و سوی آماج حملات دشمن را تشخیص دهیم تا در مسیر حق و درست را قرار گیریم.

   کارشناس مسایل سیاسی با اشاره به خدمات و تلاش های سپاه قدس در منطقه، یادآور شد: حضور حاج قاسم در منطقه به حاکمیت داعش پایان داد، تلاش هایش موجب آگاهی ملت های جهان و خیزش آنها علیه استکبار شد، و ثمره اقدامات خالصانه او، صدور انقلاب تا آمریکای لاتین بود.

   امینی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی، هم ذهن و هم قلب انسانها را مورد آماج حملات گسترده خود قرار می دهد، هدف آنان از این برنامه ریزی ها را خالی کردن قلب ها از حبّ ارزش های الهی، اسلام و انقلاب، و جایگزین کردن نفرت از این ارزشها عنوان کرد و متذکر شد: هر چه انقلاب اسلامی پرقدرت تر می شود، سنگ اندازی های آنان بیشتر می شود و اکنون در تلاشند تا با شبهه افکنی ها و تشکیک در اذهان مردم و بخصوص جوانان و نوجوانان ما، آنها را از انقلاب و اسلام جدا کنند تا به راحتی بر قدرت انقلاب فایق آیند.

   وی افزود: دشمن با راه اندازی فتنه های مختلف، سعی دارد تا از اقتدار و قدرت انقلاب بکاهد و مسیر پیشرفت و قدرت یابی آن را مسدود کندولی هر بار، مردم با حضور گسترده خود در صحنه ها، تمامی برنامه ریزی های آنان را نقش بر آب می کنند و اینگونه انقلاب اسلامی، قویتر و مقتدرتر می شود.

   پویش «من یک سپاهی ام» با حضور پرشور دانش آموزان بسیجی و جمعی از مسئولین در آموزشگاه بتول شکرزاده با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برگزار شد.

ارسال نظرات