آیین تکریم از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۵۷
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سید رسول تاج‌الدینی  مدیر کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی امروز 27 بهمن در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، باید تجربیات خود را در اختیار نسل‌های امروز و آینده قرار دهند، در راه خدمت به نظام و انقلاب از هیچ خدمتی فروگذار نباشند و مهم‌تر از همه در راه آگاه‌سازی جوانان تلاش کنند.

تاج‌الدینی افزود: شما بازنشستگان و همرزمان قهرمان‌تان جسارت به خرج دادید، لباس پاسداری را انتخاب کرده، جوانی خود را وقف آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده و در راه دفاع از میهن اسلامی گام‌های بلندی برداشتید.

وی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری‌اسلامی در اوج قدرت مقابل دنیای استکبار ایستاده است، تصریح کرد: این اقتدار امروز به برکت مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران، رزمندگان سلحشور به دست آمده است.

تاج‌الدینی عنوان کرد: خدمات و تلاش شما بازنشستگان در طول دوران دفاع مقدس برکسی پوشیده نیست، به‌طورقطع اگر ایثار و رشادت‌های شما نبود، امروز این امنیت و آرامش در کشور وجود نداشت.

مدیر کانون بازنشستگان سپاه آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به خدمات کانون گفت: فراهم آوردن شرایط رفاه و آسایش، ایجاد زمینه اشتغال فرزندان بازنشستگان و اعطای تسهیلات اشتغالزایی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ محمدزوار جانشین فرمانده سپاه سردشت در این مراسم، گفت: امروز قدرت ایران در عرصه بازدارندگی تقویت شده است، یعنی هیچ قدرتی نمی‌تواند نسبت به خاک و منابع ایران و ایرانی طمع کند، این نعمت به برکت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی افزود: اگر تاریخ ایران اسلامی ورق زده شود، تنها قطعه‌ای درخشان و ماندگار که وجبی از خاک کشور مورد تجاوز قرار نگرفت، دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در پایان مراسم از بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات