مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد

جهاد تبیین؛ اصلی ترین رسالت بسیج طلاب

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: امروز میدان نقش آفرینی بسیج طلاب جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۸۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود محمدی‌ شاهرودی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در دیدار با فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان های انقلاب اسلامی را مهمترین رسالت بسیج طلاب دانست و گفت: برنامه های مختلفی برای این منظور در دستور کار قرار گرفته که مهمترین آن جهاد تبیین و تشکیل هئیت های اندیشه ورز است.

وی با اشاره به اینکه بسیج طلاب در راستای تحقق فریضه مهم جهاد تبیین گام های بلندی برداشته که یکی از آنها تربیت نیروی متخصص است، گفت: کیفی ترین مجاهدان عرصه جهاد تبیین امروز در بسیج طلاب نقش آفرینی می کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: بیان و تبیین مهمترین وظیفه امروز ما در قبال جنگ شناختی و تحریف دشمنان است و طلاب رسالت سنگین تری در این راستا دارند؛ باید جهاد تبیین در جامعه نهادینه سازی شود که البته ابتکار عمل و خلاقیت از ضرورت های مهمی است که طلاب باید در این مسیر پیشگام باشند.

حجت‌الاسلام محمدی‌ شاهرودی با تقدیر از تلاش های بسیج طلاب استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه بسیج طلاب استان مرکزی با هدایت های فرمانده سپاه روح الله و تلاش طلاب جوان در بسیاری از عرصه ها موفق عمل کرده و الگوهای خوبی ارائه داده اند؛ به طور مثال این استان در جهاد تبیین کادرسازی و تربیت نیروی مناسبی داشته که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ترویج و توسعه روحیه جهادی از دیگر رسالت های بسیج طلاب است، افزود: باید با ارتباط مؤثر با اقشار مختلف جامعه و حضور میدانی در صحنه این امر محقق شود؛ لذا نقش آفرینی موثر در محلات در قالب محله های اسلامی بسیج از ضرورت های مهم است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تصریح کرد: جامعه روحانیت در طول انقلاب اسلامی همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف داشته و در دفاع مقدس که با هویت بخشی و انجام رسالت های تبلیغی و تبیینی در کنار امورات رزمی تا عرصه های علمی، فرهنگی و جهادی همواره پیشگام بوده و امروز میدان نقش آفرینی طلاب جهاد تبیین است که باید پیشگام باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات