نماینده ولی‌فقیه در هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) درهمایش گرامیداشت شهدای مدافع حرم:
نهمین همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم (جبهه مقاومت) تیپ فاطمیون استان تهران در سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۰۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

نهمین همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم (جبهه مقاومت)  تیپ فاطمیون استان تهران همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار ولی زاده جانشین سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، سردار امام قلی مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت، سردار افشار مشاور سازمان بسیج مستضعفین، جمعی از فرماندهان و بسیجیان و خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در سالن شهید جنگروی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران  برگزار شد.

حجت‌الاسلام نقی توتچی نماینده ولی‌فقیه در هلدینگ   قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)     گفت: رهبر معظم انقلاب  نسبت به برگزاری یادواره شهدای و تجلیل از خانواده های این عزیزان بسیار تاکید دارند . شهدا جان خود را فدا کردند و برای نظام اسلامی اقتدار آفریدند.

دشمن در جنگ تحمیلی با ساز و برگ بسیار   برای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و اسلام وارد عمل شد، اما روحیه ملت ما مثل مردم کوفه نیستند که ولی خود را تنها بگذارند و با ایثار و شهادت‌طلبی  مانع پیروزی دشمنان شدند.

  در اغتشاشات اخیر  جنگی مانند جنگ احزاب  در صدر اسلام، با انقلاب اسلامی ایران به راه افتاد  اما  عزت و اقتداری  که شهدا خلق کرده‌اند، همه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: آن‌ها نقشه‌شان این بود که نظام جمهوری اسلامی برچیده شود، اما محاسباتشان غلط بود، چرا که در نظام جمهوری اسلامی سایه بلند ولایت فقیه وجود دارد که مردم همواره وفاداری خود را به ایشان اعلام کرده‌اند.

 وی   با اشاره به عفو پدرانه رهبر  انقلاب به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایشان نسبت به عفو اغتشاشگران در موضع قدرت افرادی را که در بازداشت بودندمورد رافت اسلامی قرار دادند.

حجت‌الاسلام   توتچی در ادامه با اشاره به جسارت دشمنان به یک مرکز نظامی در ایران، اظهار داشت: ایران مقتدر چندین برابر پاسخ این ماجراجویی را در خاک اسرائیل داد.و این یک پاسخ کوچک به این تعرض ها است.هنوز جواب به شهادت رساندن سردار جبهه مقاومت سردار شهید سلیمانی را دریافت نکرده اند.

 

 

 

ارسال نظرات