خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و گفتمان‌سازی برای آن تاکید کرد: جریان‌ها و فعالین سیاسی و اجتماعی به طور مستمر و هدفمند مسائل را در بین جوانان تبیین کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۲

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فر در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به مسئله جهاد تبیین، اظهار داشت: تبیین و گره گشایی از اذهان وظیفه همیشگی و عمومی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در استان افزود: جهاد تبیین در اولویت نخست فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی باید قرار گیرد و نباید این وظیفه به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به لوازم جهاد تبیین گفت: شناسایی مشکلات و گره‌های ذهنی حقیقی مردم و پاسخگوی به این مسائل با زبان متناسب باید لحاظ شود.

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری نیز عنوان کرد: حضور و مشارکت بالا در همه ادوار انتخابات مهم و کلیدی است و تلاش اصلی باید جلب مشارکت بالای عموم مردم باشد.

موسوی‌فر تاکید کرد: همراهی و همدلی جریان‌های انقلابی با همدیگر و ارائه شاخص‌های انقلابی و پرهیز از تشتت و اختلاف دیگر مقوله کلیدی در امر انتخابات است.

در ادامه کریم کریمی‌تبار، مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه محور حرکت جبهه ولایت است گفت: در دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی که مرهون خون شهدا ذره‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: توسعه مبانی انقلابی و دینی با بهره‌مندی از اندیشه امامین انقلاب و شهید مطهری و بهشتی و علامه مصباح نیاز اصلی امروز جامعه است و وجه همت جبهه حرکت در این مسیر است.

کریمی تبار بیان کرد: مسجد محوری و حرکت در مسیر احیا مساجد بعنوان پایگاه اصلی جریان انقلابی دیگر مسیر حرکت جبهه است.

این فعال سیاسی با اشاره به فعالیت‌های سازنده دولت سیزدهم اظهار داشت: حمایت از دولت آیت‌الله رئسیی به عنوان یک دولت انقلابی و ولایی در دستور کار جبهه است و به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: سهم‌خواهی و بی‌تفاوتی به نیازهای جامعه و خودمحوری از آسیب‌های جریان‌های سیاسی کشور است که تلاش کردیم دامن جبهه آلوده این پلشتی‌ها نشود.

کریمی تبار تاکید کرد: در اغتشاشات پاییز با اینکه بسیاری از خواص سکوت کردند، جبهه تنها و بدون هیچ پشتیان دولتی و سازمانی با هزینه شخصی بالغ بر 60 نشست جهاد تبیین در 15 شهرستان خوزستان به شکل حضوری و مجازی برگزار کرد. در این نشست از اساتید و فعالین سیاسی بویژه موسسه حضرت امام خمینی(ره) استفاده شد.

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به نشست‌های تبیینی جبهه در حوزه انتخابات 1402 تاکید کرد: محور حرکت جبهه در بخش انتخابات ذیل منویات رهبری و نماینده ولی‌فقیه در استان است و ارائه شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب و گفتمان‌سازی و وحدت حول ولایت چارچوب اصلی فعالیت جبهه است.

وی در پایان اظهار داشت: برای نخستین بار سلسله نشست‌های تدبر در قرآن با اساتید برجسته فلسفه و عرفان و متبحر در آیات الهی در خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها