آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ به میزبانی استان فارس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۹۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در این نشست مجازی با اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش گفت: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ نهادینه کردن گروه‌های جهادی و جهادگران در راستای خدمت‌رسانی به مردم در زمینه‌های عمرانی همچون آب، مسکن، محیط زیست و راه‌سازی می‌باشد.

افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور

امید گوهری در ادامه با اشاره به پروژه محرومیت‌زدایی عمران روستا اذعان کرد: یکی از برنامه‌های مهم در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ سرکشی به روستا‌های محروم و برطرف کردن مشکلات عمرانی این روستا‌ها در زمینه‌های مختلف می‌باشد که به پروژه محرومیت‌زدایی عمران روستا شناخته می‌شود.

افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سراسر کشور

وی در پایان با توجه به برنامه‌هایی که در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان بوشهر اجرا می‌شوند اظهار کرد: اعزام گروه‌های جهادی و مهندسین خیر استان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قالب خدمات فنی مهندسی و عمرانی با همکاری بسیج سازندگی و دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌هایی است که در استان بوشهر اجرایی می‌شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات