خبرهای داغ:
سرمربی فولاد ایران قبل از بازی این تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید می‌خواهند در آسیا تاریخ ساز شوند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۷۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

جواد نکونام امروز(یک‌شنبه، ۳۰ بهمن) در نشست خبری پیش از بازی با الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: خیلی خوشحالم در اینجا حضور دارم و با فولاد در مرحله‌ای هستیم که بهترین تیم های غرب آسیا حضور دارند. می‌دانیم با توجه به فاصله کم بازی‌ها و همچنین دیدارهای حذفی شرایط برای همه تیم‌ها سخت است.

وی ادامه داد: فولاد از نظر ذهنی، روحی و روانی کاملا آماده مسابقات است. در این چند روز سعی کرده‌ایم تیم را فقط برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. می‌دانیم چقدر این موضوع برای ما اهمیت دارد و با بازیکنان جلسه‌هایی داشته‌ایم و تمرکز ما روی این است که برای تیم بزرگ فولاد تاریخ‌سازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تمام تمرکز ما روی بازی فرداست و امیدوارم یک بازی خوب همراه با نتیجه برای ما باشد. از کشور قطر بابت میزبانی و امکاناتی که در اختیار ما قرار دادند، تشکر می کنم. امیدوارم این افتخار نصیب کشور ما هم شود.

او درباره آخرین شرایط تیمش نیز ادامه داد: تیم ما در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و روحیه و انگیزه تیم ما به گونه‌ای است که تمام تمرکزمان را برای بازی فردا بگذاریم.

نکونام بیان کرد: از تیم الفیصلی شناخت کافی داریم؛ تیم با کیفیت و خوبی است. با وجود این که به یک لیگ پایین‌تر رفته‌اند اما کیفیت خوبی دارند. بازی‌های آن‌ها را که دیده‌ایم بازیکنان تاثیرگذاری دارند. لیگ عربستان هم با توجه به بازیکنان خارجی که در آن بازی می‌کنند، لیگ قوی و قدرتمندی است. الفیصلی تیم قابل احترامی است و قطعا فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی هم‌چنین درباره وضعیت خط حمله فولاد، گفت: متاسفانه دو تا از بهترین بازیکنان تیم‌مان را در لیگ از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی جایگزین کنیم، به همین دلیل مجبور شدیم از بازیکنی که پست تخصصی‌اش فوروارد نیست استفاده کنیم اما مشکلی نیست و تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. قطعا داشتن فوروارد بیش‌تر به ما کمک می‌کرد ولی وقتی کمبود داریم، کنار می‌آییم. الان شرایط خوبی داریم و به بازی فردا امیدوار هستیم.

نکونام در پایان عنوان کرد: این چهارمین سالی است که در خدمت باشگاه فولاد هستم. تجربه چهار سال کار در اینجا باعث شد تاریخ، لحظات و خاطرات خوبی برای ما ثبت شود. در بازی‌های مرحله گروهی اگر اشتباه کنید می‌توانید جبران کنید ولی در بازی‌های حذفی نه. به همین دلیل برای جدال با الفیصلی ۲۰۰ دقیقه آمادگی ذهنی و روانی داریم، چراکه در بازی‌های حذفی هر تیمی کم‌تر اشتباه کند برنده می‌شود و امیدوارم این تیم ما باشیم. تمام بازیکنان و اعضای تیم می‌دانند که فردا باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و با این هدف وارد زمین می‌شویم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها