فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: رفع شبهه و اصل مشارکت باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۰۵۱
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صادقین در سالن اجتماعات مرکز عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برگزاری جلسات صادقین و صالحین یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم و تاثیر گذار است، اظهار کرد: اخلاص و خلوص در انجام کارها نشان‌دهنده وحدت در انجام امور بوده که این مهم در نهاد سپاه پاسداران به وضوع قابل مشاهده است‌.

وی با تأکید بر لزوم توجه به داشتن خلوص در کارها توسط تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: باید تلاش شود در انجام امور دارای اخلاص بودیم و گفتار و رفتار ما یکسان باشد زیرا در این صورت می‌توان به موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های مختلف رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش رفع شبهه توسط پاسداران و نیروهای انقلابی را بسیار مهم و مؤثر دانست و افرود: دشمن همواره در حال پمپاژ شبهه به جامعه و به ویژه نسل جدید است لذا رفع شبهه و اصل مشارکت در بحث توسط پاسداران دارای اهمیت بسیار مهمی است که باید توسط پاسداران مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله‌پور با اشاره به اعتراف نویسندگان غربی در خصوص پیشرفت نظام‌ جمهوری اسلامی بیان کرد: کتاب‌هایی که کشورهای غربی در خصوص پیشرفت‌های جمهوری اسلامی نوشتند قابل تأمل است زیرا پیشرفت کشور به حدی قابل مشاهده است که اندیشمندان غربی هم توان تکذیب آن‌ را ندارند.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ پایگاه مقاومت بسیج نیمه‌کاره در گیلان گفت: در طول هفت سال گذشته تلاش کردیم تا تمامی ابنیه پایگاه‌های مقاومت بسیج نیمه کاره را تکمیل کنیم که اکنون تنها ۱۶۷ ساختمان پایگاه نیمه‌تمام در گیلان داریم.

پایان پیام/

ارسال نظرات