خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تدوین فیلم سینمایی در روایت صحیح از دفاع مقدس نقش موثری دارد که برای ساخت فیلم سینمایی در ایلام مشارکت جدی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۰۵
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
اعتباراتی در سطح ملی برای توسعه یادمان‌های دفاع مقدس در نظر گرفته می‌شود/ مشارکت جدی برای ساخت فیلم سینمایی در ایلام

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه پنج‌شنبه در قرارگاه استانی راهیان نور در یادمان قلاویزان مهران گفت: تصمیماتی در جلسات با فرمانده سپاه استان در خصوص توسعه یادمان‌های دفاع مقدس در نظر گرفته شده که با توجه پیش‌قدم بودن استاندار ایلام ان شاالله بتوانیم گام های مثبتی در توسعه یادمان‌ها برداریم.

وی افزود: اعتباراتی در سطح ملی برای توسعه یادمان ها در نظر گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: برای عزیمت کاروان‌های راهیان نور کشور به سمت ایلام بایستی روایتگری راهیان نور استان ایلام تدوین شده و با نام روایت راویان نور استان ایلام در اختیار اقشار مختلف بسیج قرار گیرد.

وی ادامه داد: تدوین فیلم سینمایی می تواند در روایت صحیح از دفاع مقدس نقش موثری داشته باشد، بنابراین چند فیلم سینمایی با مشارکت سازمان بسیج در خصوص روایت هایی از دفاع مقدس لازم است که در استان ایلام با حضور بازیگران مطرح کشور ساخته شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید به آثار و کتاب‌هایی مانند کتاب "دا" که یک اثر جهانی است و نویسنده آن نیز یک ایلامی است پرداخته شود تا ادبیات دفاع مقدس توسعه یابد.

 سلیمانی گفت: باید شرایط لازم برای هر تعداد دانشجو که قصد عزیمت به راهیان نور دارند فراهم شود. همچنین برای دانش‌آموزان هم نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد؛ چه عضو بسیج باشند چه نباشند.

وی ادامه داد: در خصوص یادمان شرهانی و بقیه اماکن دفاع مقدس در ایلام  هر کمکی که لازم باشد ارائه خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: برای ترویج ارزش های دفاع مقدس باید زیرساخت ها را توسعه بدهیم و این حق مردم است.

وی در پایان گفت: سازمان بسیج هرکاری که در توان داشته باشد در کمک به ایلام دریغ نخواهد کرد. و همه باید خود را مسئول دانسته و برای رفع محرومیت ها بجنگیم.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها