خبرهای داغ:
اکبری از انتخاب ۶ اثر از هنرمندان خراسان جنوبی به عنوان برترین های حشنواره "گوهر فاطمی" در تهران خبر داد و گفت: مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(ع) استان به لحاظ کیفیت آثار ارسالی به جشنواره "گروه فاطمی" به عنوان رده برتر کشوری انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۲۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

عفت اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از درخشش ۶ نفر از  هنرمندان استان در جشنواری کشوری "گوهر فاطمی" خبر داد و گفت: امسال پنجمین مرحله از جشنواره "گوهر فاطمی" در راستای عفاف و حجاب برگزار شد.

دبیر استانی برگزاری جشنواره گوهر فاطمی در خراسان‌جنوبی گفت: امسال ۳۶۰ نفر از کارکنان و خانواده کارکنان سپاه انصار الرضا(ع) استان، بسیجیان فعال، سربازان از سراسر خراسان‌جنوبی در این جشنواره شرکت کردند.

اکبری با بیان اینکه جشنواره "گوهر فاطمی" در ۴ موضوع با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: دلنوشته، تئاتر، گروه سرود، نقاشی، شعر، عکس و فیلم از رشته های این جشنواره بود.

وی عنوان کرد: مرحله استانی جشنواره گوهر "فاطمی" از مرداد ماه امسال در خراسان جنوبی آغاز شد؛ که کار جمع آوری و داوری آثار ارسالی به جشنواره تا پایان مهرماه ادامه یافت.

مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالرضا(ع) به عنوان رده برتر جشنواره ملی

 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(ع) استان بیان کرد: جشنواره گوهر فاطمی در دو رده سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال در خراسان جنوبی برگزار شد و از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری که در تهران برگزار شد، معرفی شدند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(ع) اظهار داشت: از مجموع افراد معرفی شده خراسان جنوبی به مرحله کشوری جشنواره "گوهر فاطمی"  ۶ نفر حائز رتبه برتر کشوری شدند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان؛ حسین یوسفی رتبه اول تئاتر و رتبه دوم فیلم بلند، فاطمه مختاری رتبه اول فیلم کوتاه و در رده سنی نوجوانان؛ سیده کوثر موسوی رتبه اول نقاشی، گروه سرود مصباح رتبه دوم سرود، فاطمه مظفری و الهه ابراهیمی رتبه دوم فیلم کوتاه، نیایش سادات محمد زاده رضایی رتبه سوم شعر را از خراسان جنوبی در پنجمین مرحله کشوری جشنواره "گوهر فاطمی" کسب کردند.

 

مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالرضا(ع) به عنوان رده برتر جشنواره ملی

 

اکبری گفت: همچنین در این جشنواره مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی به لحاظ کیفیت آثار و استقبال بالا از جشنواره رتبه برتر کشور را کسب کرد.

انتخاب ۱۶ نفر از خانواده کارکنان سپاه انصار الرضا(ع) در جشنواره "شمیم علوی"

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا(ع) استان با بیان اینکه سطح سنجش و داوری آثار بسیار بالا بود، گفت: در مرحله استانی این جشنواره؛ ۳۶۰ اثر فاخر و ارزشمند از سراسر خراسان جنوبی جمع آوری شد که پس از داوری، ۱۶ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

اکبری، از برگزاری همزمان جشنواره " شمیم علوی" نیز خبر داد و گفت: این جشنواره نیز همزمان با جشنواره "گوهر فاطمی" ویژه خانواده های کارکنان سپاه برگزار شد که در این جشنواره ۱۶ نفر از خراسان‌جنوبی رتبه برتر کشوری را بدست آوردند.

وی ادامه داد: جشنواره "شمیم علوی" در زمینه های صنایع دستی، علمی و فرهنگی و هنری در استان برگزار شد؛ مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با جشنواره "گوهر فاطمی" ۱۰ اسفند ماه در سالن همایش سازمان بسیج مستضعفین کشور در تهران برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها