خبرهای داغ:
جانشین سپاه قم:

آیین پیاده‌روی «عهدسربازی» نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود

جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم از برگزاری آیین پیاده‌روی عهدسربازی نیروهای مسلح این استان در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۴۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

آیین پیاده‌روی «عهدسربازی» نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌وگویی بیان کرد: جشن‌های بزرگ نیمه شعبان باشکوه خاصی در حال برگزاری است و سپاه استان قم نیز با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی مشغول اجرای برنامه‌های متنوع از ابتدای ماه شعبان است.
جانشین سپاه امام علی بن ابی‌ طالب(ع) استان قم ادامه داد: آرمان بزرگ انقلاب و سپاه پاسداران رسیدن به نقطه ظهور و رساندن پرچم انقلاب به دست منجی عالم بشریت است که این آرمان در ماه شعبان با محوریت مسجد مقدس جمکران پررنگ‌تر از همیشه می‌شود.
وی بابیان اینکه امروز موضوع مهدویت و ظهور به یک مساله همه‌گیر جهانی تبدیل‌شده و ملت‌های زیادی این ایام را گرامی می‌دارند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های سپاه استان قم در اعیاد شعبانیه در قالب رویداد بزرگ روز امید حول محور ۵ پویش مهم در حال برگزاری است.
سردار کبیری پور توجه به رسانه و تولید آثار متنوع و فاخر را از مهم‌ترین محورهای پویش روز امید یادکرد و گفت: تولید نماهنگ «جای خالی»، تدوین «امید خسته‌دلان»، تولیدات متنوع چندرسانه‌ای، مباحث جهاد تبیین با موضوع مهدویت و آخرالزمان در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری جشن‌های بزرگ در سطح محلات، مساجد و پایگاه‌ها، برپایی ایستگاه‌های امید با محوریت فعالیت‌های فرهنگی با موضوع مهدویت و استقرار موکب‌های متعدد در سطح شهر و نواحی مقاومت و بلوار پیامبر(ص) بخشی از اقدامات انجام‌شده در این راستا بوده است.
جانشین سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم گفت: پیاده‌روی عهدسربازی نیروهای مسلح استان صبح روز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران با هدف تجدید بیعت و اعلام آمادگی برای خدمت‌رسانی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک، استقرار میزهای رایگان پزشکی، تعمیر منازل نیازمندان، ساخت راه و پل و سایر فعالیت‌های حوزه محرومیت‌زدایی نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه و پویش روز امید توسط سپاه قم در حال برگزاری است.

ارسال نظرات