خبرهای داغ:
همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: در سطح ملی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، آقای «هاشم علیایی مقدم» از استان همدان در بخش کلیپ و مستند رتبه دوم کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۶۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

ناصر قوامی مشفق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: مرحله استانی اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، مسئولان استانی و اهالی رسانه استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان استانی برای حضور در جشنواره کشوری تقدیم دبیرخانه کشوری شد، افزود: در سطح ملی جشنواره رسانه‌ای ابوذر، آقای «هاشم علیایی مقدم» از استان همدان در بخش کلیپ و مستند رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر کشوری که ۱۵ اسفند ماه در مجموعه تالار ایوان شمس با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان کشوری برگزار شد، از برگزیدگان کشوری نیز  تجلیل به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین در این همایش از اولین نماهنگ کشوری «خبرنگار» که از ظرفیت اهالی رسانه استان همدان برای تولید این نماهنگ استفاده شده بود، رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات