خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر اد

اجرای طرح مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی توسط فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ملایر و شازند

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای طرح مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ملایر و شازند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۸۱۰۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان‌های ملایر و شازند در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شد.

وی گفت: در راستای توجه به مطالبات شهروندان با محوریت برخورد با مجرمان و پاکسازی نقاط جرم خیز طرح مشترک ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های ملایر و شازند با حضور پلیس‌های تخصصی، معاونت‌ها و عوامل ستادی هر دو شهرستان اجراء شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در همین ارتباط ماموران مخفیگاه متهمان را شناسایی و در چند عملیات ضربتی وغافلگیرانه تعداد ۶ نفر سارق، ۲ نفر خریدار اموال مسروقه و ۵ نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و از توزیع کنندگان مواد مخدر در مجموع ۶۱۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری دست ساز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۳ دستگاه موتورسیکلت دارای شماره تنه و موتور مخدوش، ۲۰۰ کیلوگرم سیم برق و یک دستگاه نیسان حامل بار آلومینیوم مشکوک به سرقتی را کشف کردند.

ساکی با بیان اینکه در اجرای این طرح ماموران یک واحد ضایعاتی متخلف را پلمب کردند، عنوان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی  و افزایش ضریب امنیت حوزه استحفاظی سرلوحه کار یگان‌های اجرایی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار