خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی حوزه شهدای مدافع حرم از ناحیه امام حسن مجتبی (ع) گفت:جهاد به معنای مبارزه،نبرد،جنگیدن در راه حق است و تبیین به معنای روشنگری و بیان واقعیت‌هاست.
کد خبر: ۹۴۹۸۳۹۴
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

جهاد تبیین جنگیدن در راه روشنگری است

محمد فیض‌آبادی در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی میثاق در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم عنوان کرد: این دوره توانمندسازی میثاق که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت برگزار شد مختص فرماندهان و مسئولین فرهنگی حوزه‌های مقاومت و مسئولین فرهنگی پایگاه‌ها بود که با محوریت جهاد و روشنگری در جامعه مطالب قابل توجهی توسط سخنرانان مطرح کشوری عنوان شد که امیدوار هستیم در سال آتی در این عرصه خوش بدرخشیم.

فیض آبادی افزود:جهاد به معنای مبارزه،نبرد،جنگیدن در راه حق است و تبیین به معنای روشنگری و بیان کردن است که با تاسی بر فرمایشات مقام معظم رهبری، که فرمودند:جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، اهمیت جهاد تبیین در فضای مجازی به مراتب بیشتر از فضای حقیقی است و بایستی فعالیت های فرهنگی و جهادی در فضای مجازی نسبت به فضای حقیقی در اولویت باشد و ما میتوانیم در فضای مجازی بهترین کارها رو انجام بدهیم و بر دشمنانی که تلاش میکنند تا صدمات جدی به نوجوانان و جوان‌هایمان وارد کنند، فائق بشویم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همه ما ادامه دهنده راه همه شهدا باشیم و عاقبت ما در آخر ختم به شهادت بشود و این آرزو را برای همگان مسئلت داریم.

انتهای پيام/ قنبری

ارسال نظرات
پر بیننده ها